امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۷:۲۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32989
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات فینال تورهای جهانی چین(Grand Finals)از دقایقی دیگر قرعه کشی خواهد شد وحریفان نوشاد مشخص خواهند شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در جدول زیر ۲۱ ساله ها  به ترتیب طبق سید بندی برتر به هشت نفر شرکت کننده  خواهیم پرداخت. ۱-CHEN CHIEN-AN  دارای سید یک این رقابتها اهل کشور تایپه و عین نوشاد…

    مسابقات فینال تورهای جهانی چین(Grand Finals)از دقایقی دیگر قرعه کشی خواهد شد وحریفان نوشاد مشخص خواهند شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در جدول زیر ۲۱ ساله ها  به ترتیب طبق سید بندی برتر به هشت نفر شرکت کننده  خواهیم پرداخت.

    ۱-CHEN CHIEN-AN  دارای سید یک این رقابتها اهل کشور تایپه و عین نوشاد چپ دست می باشد. این بازیکن در رده بندی بزرگسالان ۵۶ ودر رتبه زیر ۲۱ ساله ها در رده ۷ جهان می باشد.

    ۲- نوشاد عالمیان نابغه ایرانی دارای سید ۲ این رقابتها اهل کشور جمهوری اسلامی ایران چپ دست و دارای سرویسهای جادویی  .درتازه ترین رده بندی جهانی در بخش بزرگسالان در رتبه ۴۰ و در بخش زیر ۲۱ ساله ها دارای رتبه ۴ می باشد.

    ۳- FRANZISKA PATRICK اهل کشور آلمان که در رده بندی جهانی در بخش بزرگسالان دارای رتبه ۷۴ و در بخش زیر۲۱ ساله ها دارای رتبه ۱۲ می باشد.

    ۴-MURAMATSU YUTO  اهل کشور ژاپن وبه سبک بازی او دفاعی می باشد.در رده بندی بزرگسالان دارای رتبه ۶۱ ودر بخش زیر ۲۱ ساله ها دارای رتبه ۹ می باشد.

    ۵- GAUZY SIMON اخل کشور فرانسه که در رده بندی بزرگسالان در رتبه ۱۱۶ و در بخش زیر ۲۱ ساله ها دارای رتبه ۱۵ می باشد.

    ۶- CHEN FENG  اهل کشور سنگاپور که در بخش بزرگسالان دارای رنکینگ ۷۸ و در بخش قسمت زیر ۲۱ ساله ها دارای رتبه ۱۳ می باشد.

    ۷-JUNG YOUNGSIK اهل کشور کره جنوبی که در رده بندی بزرگسالان دارای رده ۶۷ ودر رده بندی زیر۲۱ ساله ها دارای رتبه ۱۰ می باشد.

    ۸-KARLSSON KRISTIAN اهل کشور سوئد بازیکن چپ دست که در رده بندی بزرگسالان دارای رتبه ۱۲۹ ودر بخش زیر ۲۱ ساله ها دارای رتبه ۱۹ می باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقه فینال تورهای جهانی/چین(Grand Finals)بررسی حریفان نوشاد عالمیان"
    1. بخشنده گفت:

      با سلام
      ضمن آرزوی موفقیت های بیش از پیش برای آقا نوشاد عزیز که نه تنها افتخار پدر ، استان مازندران بلکه باعث افتخار جامعه تنیس روی میز کشور است و خواهد بود .
      حیف شد که چند نفر از بازیکنان خوب امیدهای جهان در این مسابقات حضور ندارند خیلی دوست داشتم بازی نوشاد را با بازیکن چینی (ZHOU Yu) میدیدم زیرا این بازیکن از تکنیک بسیار بالائی برخوردار است و تقابل نوشاد عزیز با این بازیکن بسیار دیدنی بود وی اخیراً هم در مسابقات سوپر لیگ چین توانسته بود ژانگ جیکه چینی قهرمان المپیک و جهان را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد .
      با این وجود امیدوارم یکبار دیگر نوشاد شایستگی خود را به جهانیان نشان دهد و با تکیه بر قهرمانی امیدهای جهان با افتخار کامل و رکوردی مثال زدنی از امیدهای جهان خداحافظی کند . انشاالله .

    2. متین گفت:

      نکته ی جالب توجه اینه که نوشاد از همه رنکینگ بهتری داره…با آرزوی قهرمانی این اعجوبه…

    3. علیرضا راشدیان گفت:

      قهرمان شروع کن


    تازه ترین اخبار