امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۸:۳۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33042
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رقابتهای گراند فینال تورهای جهانی در کشور چین آغاز شد و نوشاد عالمیان ملی پوش ارزنده کشورمان به مصاف حریفان رفت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، نوشاد عالمیان که در گروه دوم این رقابتها قرار گرفته بود در بازی اول خود برابر سیمون گایوزی از فرانسه قرار گرفت وبانتیجه ۴بر۲…

     

     

    رقابتهای گراند فینال تورهای جهانی در کشور چین آغاز شد و نوشاد عالمیان ملی پوش ارزنده کشورمان به مصاف حریفان رفت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، نوشاد عالمیان که در گروه دوم این رقابتها قرار گرفته بود در بازی اول خود برابر سیمون گایوزی از فرانسه قرار گرفت وبانتیجه ۴بر۲ به برتری دست یافت.این بازیکن فرانسوی در رده بنید زیر ۲۱ ساله ها دررتبه ۱۵ می باشد.

     

    نوشاد عالمیان در دومین دیدار خود به مصاف پاتریک فرانزیسکا از کشور آلمان رفت .نوشاد در این دیدار با نتیجه میلی متری ۴بر۳ این دیدار را واگذار کرد.نوشاد گیمهای اول و دوم و چهارم را بسود خود به پایان رسانده بود.این بازیکن فرانسوی در رده زیر ۲۱ ساله ها دارای رنکینگ ۱۲ می باشد.

     

    عالمیان در سومین دیدار خود با کریستین کارلسون سوئدی روبرو شد .نوشاد با یک بازی کاملا یکطرفه موفق شد با نتیجه ۴بر ۱ از سد این بازیکن عبور کرده وبا این پیروزی بعنوان نفر دوم گروه خود به دور بعدی صعود نماید.کارلسون دررده بندی زیر ۲۱ ساله های جهان در رتبه ۱۹ می باشد.

    اصل جدوب و ریز نتایج این دیدار ها در زیر آمده است:

    نوشاد در فردا در بازی نیمه نهایی باید به مصاف یونسینگ جونگ از کره جنوبی روبرو گردد.این بازی فردا راس ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه بوقت محل بر روی میز شماره یک انجام خواهد شد.این بازیکن کره ای در رده بندی زیر ۲۱ ساله ها در رتبه ۱۰ می باشد.

    اصل جدول دیدار نیمه نهایی در زیرآمده است:

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقه فینال تورهای جهانی/چین(Grand Finals) نتایج رقابتهای گروهی"
    1. محمود ساکیانی گفت:

      با سلام
      با احتساب ۴ ساعت و نیم اختلاف زمانی با چین فکر کنم این مسابقه راس ساعت ۶.۱۵ دقیقه صبح فردا برگزار گردد. بازی این بازیکن کره ای را از نزدیک با وانگ هاو دیده ام. اگر نوشاد واقعا در بازی تمرکز کامل داشته باشد خیلی نباید به دردسر بیفتد.با آرزوی موفقیت برای ایشان.

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      باخت نوشاد از برد او بهتر بود و این رقیب در نیمه نهایی را راحت تر پشت سر می گذارد.با تشکر.


    تازه ترین اخبار