امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۶:۴۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33061
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم تنیس روی میز پالایش و نفت آبادان پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات پالایش وزارت نفت گفت: تیم ما نمایش خیلی خوبی در این مسابقات داشت و با قدرت به مقام قهرمانی دست یافت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ˈحسین ایزدیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا…

    مربی تیم تنیس روی میز پالایش و نفت آبادان پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات پالایش وزارت نفت گفت: تیم ما نمایش خیلی خوبی در این مسابقات داشت و با قدرت به مقام قهرمانی دست یافت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ˈحسین ایزدیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی پالایش وزارت نفت نسبت به دوره های قبلی در سطح بالاتری برگزار شد و تیمهای شرکت کننده رقابتهای خوبی داشتند.

     

    وی اظهار داشت: تنیس بازان تیم ما در این دوره بدون اشتباه مقابل حریفانشان حاضر شدند و پیروزی های بزرگی بدست آوردند.

     

    مربی تیم تنیس روی میز پالایش و نفت آبادان خاطرنشان کرد: تیم ما با آمادگی بالایی در مسابقات حضور یافت و همین مساله باعث کسب عنوان قهرمانی تیم شد.

     

    ایزدی گفت: تیم شیراز به عنوان میزبان این مسابقات اصلی ترین رقیب ما در راه قهرمانی بود اما در دیدار نهایی برابر ما عملکرد خوبی نداشت.

     

    وی تصریح کرد: عملکرد بسیار خوبی تیم ما در این مسابقات باعث قهرمانی تیم شد و ما شایسته کسب این عنوان بودیم.

     

    مربی تیم تنیس روی میز پالایش و نفت آبادان اظهار داشت: کسب عنوان قهرمانی مسابقات پالایش وزارت نفت نتیجه تلاش کلیه مجموعه تیم بود و باید از آنها قدردانی شود.

     

    مسابقات تنیس روی میز کارکنان پالایش وزارت نفت روز گذشته در شیراز با قهرمانی تیم پالایش و نفت آبادان به پایان رسید.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ایزدی:شایسته قهرمانی در مسابقات پالایش وزارت نفت بودیم"
    1. محمود ساکیانی گفت:

      با سلام
      به جناب آقای ایزدی این چهره دوست داشتنی که سالیان سال در کنار ورزشکاران آبادان بوده و در موفقیتهایشان سهم عمده ای داشته اند تبریک عرض می نمایم.قطعا جامعه پینگ پنگ آبادان قدر این بزرگوار را بیش از همه می دانند.

    2. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      عرض تبریک به همه نفتی ها و آبادانیها مخصوصاً آقای امیری نیا و آقای ایزدی مردان خستگی ناپذیر و پشت پرده همه موفقیت ها و پیروزیهای سروش و مجموعه نفت آبادان.


    تازه ترین اخبار