امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۸:۱۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33093
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات نهایی گراند فینال باحضور برترینها در کشور چین و شهرهانگ ژو در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این رقابتها در بخش بزرگسالان و زیر۲۱ ساله ها برگزار می شود. تاکنون گزارش رده های زیر ۲۱ ساله های آقایان را که کشورعزیزمان بک نمابنده مقتدر در آن دارد گزارش کرده ایم.در…

    مسابقات نهایی گراند فینال باحضور برترینها در کشور چین و شهرهانگ ژو در حال برگزاری است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این رقابتها در بخش بزرگسالان و زیر۲۱ ساله ها برگزار می شود.

    تاکنون گزارش رده های زیر ۲۱ ساله های آقایان را که کشورعزیزمان بک نمابنده مقتدر در آن دارد گزارش کرده ایم.در این بخش سعی داریم بخشهای دیگر این رقابتها را تحت پوشش قرار دهیم.

     

    زیر۲۱ ساله ها (بانوان):

    در این بخش همانند آقایان هشت نفر از بهترینهای بانوان مجوز حضور داشته که نکته قابل توجه در این جدول این است که در بخش بانوان زیر۲۱ ساله ها ۷نفر از قاره صاحب قدرت آسیا هستند وتنها بازیکن غیر آسیایی نماینده کشور آلمان می باشد.

    در این بخش بازیکنان به دو جدول چهارنفره تقسیم شده و به با هم به رقابت پرداخته که در نتیجه در جدول اول ایشیکاوا از ژاپن وچن از کشور تایپه  بعنوان نفرات اول و دوم به دور بعدی راه یافتند.از جدول دوم این رقابتها نیز جی اون وچنگ از کشور تایپه بعنوان نفرات اول و دوم به دور نهایی راه یافتند.

    ریز نتایج این رقابتها در زیرآمده است:

     

    در بخش نیمه نهایی نیز ایشیگاوا از ژاپن با چنگ از کشور تایپه روبرو شد که در نهایت این بازیکن ژاپنی بود که با نتیجه ۴بر۲ پیروز میدان شد و به فینال راه  یافت.

     

    دردیگر بازی نیمه نهایی چن از تایپه برابر جی اون از کره قرار گرفت وبا نتیجه قاطه ۴برصفر به برتری دست یافت وحریف ایشیگاوای ژاپنی در فینال شد.

     

    جدول و ریز نتایج این رده در زیرآمده است:

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقه فینال تورهای جهانی/چین(Grand Finals)رقابتهای بانوان زیر۲۱ساله ها"
    تازه ترین اخبار