امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۰:۵۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33130
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز از حضور ۷ نماینده از استان البرز در مسابقات تنیس روی میز بین المللی فجر کاپ ایران خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،علیرضا حجازیان رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار مهردر خصوص این مسابقات اظهار داشت: قرار است مسابقات تنیس…

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز از حضور ۷ نماینده از استان البرز در مسابقات تنیس روی میز بین المللی فجر کاپ ایران خبر داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،علیرضا حجازیان رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار مهردر خصوص این مسابقات اظهار داشت: قرار است مسابقات تنیس روی میزدر دو بخش بانوان و آقایان درمجموعه ورزشی شیرودی وآکادمی بین المللی تنیس روی میز از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آذر ماه در تهران برگزار شود و قرار است هفت نماینده از استان البرز در مسابقات تنیس روی میز بین المللی فجر کاپ ایران به میدان بروند.

     

    وی ادامه داد: در این دوره از رقابتها فاطمه جمالی فر و غزاله مولا طلب تیم ملی جوانان را همراهی می کنند و در رده های سنی مختلف اعم از نونهالان و نوجوانان دختر مریم فرعی و مینا پورموسوی ، در رده سنی جوانان و امید دختران مریم معظمی، در رده سنی جوانان و امید پسران مهرداد دهستانی و امیرحسین رهگذر برای حضور در رقابتهای انفرادی و دوبل از سوی فدراسیون جمهوری اسلامی ایران به این مسابقات دعوت شدند.

     

    حجازیان در پایان از پرورش مربی و تقویت‌ تیم‌های پایه را از اهداف اصلی هیئت عنوان کرد و گفت: تیم‌های خردسالان، نونهالان و نوجوانان ما در مسیر خوبی قرار گرفته‌اند و باید تقویت شوند، از دیگر سو با توجه به اینکه داور به اندازه کافی داریم در صدد تربیت مربی هستیم تا از طریق آنها بتوانیم در نقاط مختلف استان کار آموزش را انجام دهیم.

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حضور نمایندگان استان البرز در مسابقات بین المللی فجر کاپ ایران"
    1. شمس گفت:

      خدا قوت بر جوانان ونوجوانان خوب استان سرفراز البرز و دست مریزاد برای زحمات وحمایتهای آقای حجازیان


    تازه ترین اخبار