امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۹:۴۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33136
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قهرمان سابق پینگ پنگ و پدر نوشاد عالمیان گفت: تهران برای برگزاری اردوی تیم ملی جای مناسبی نیست. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛رحمت عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در رقابت های فینال تورهای جهانی تنیس روی میز و در رده سنی امید نوشاد موفق شد به عنوان نایب…

    قهرمان سابق پینگ پنگ و پدر نوشاد عالمیان گفت: تهران برای برگزاری اردوی تیم ملی جای مناسبی نیست.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛رحمت عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در رقابت های فینال تورهای جهانی تنیس روی میز و در رده سنی امید نوشاد موفق شد به عنوان نایب قهرمانی برسد اما حقیقت این است که او برای نشان دادن بازی های بهتر در آینده نیاز شدید به حریف تمرینی بسیار قوی و خارجی دارد.

     

    وی تصریح کرد: نوشاد بارها اعلام کرده است که علاوه بر یار تمرینی قوی محل برگزاری اردوی تیم ملی هم باید در مکان مناسبی باشد.

     

    عالمیان اضافه کرد: تنیس روی میز ورزشی است که نقش آب و هوا در آن بسیار مهم است زیرا وزن توپ سبک است در آب و هوای خشک سرعت توپ بسیار بالا می رود این در حالی است که اکثر مسابقات بزرگ دنیا در کشورهایی برگزار می شوند که آب وهوای مرطوب دارند و نزدیک به دریا هستند بنابراین برگزاری اردو در جاهایی مثل شمال کشور، کیش و بندرعباس مناسب است.

     

    عالمیان تاکید کرد: نوشاد بارها گفته است که هوای خشک تهران نوع بازی اش را تغییر می دهد و دستش را پایین می آورد به همین علت تمایلی به برگزاری اردو در این شهر ندارد.

     

    کارشناس تنیس روی میز درباره لزوم حریف تمرینی قوی در ایران بیان کرد: حضور حریف تمرینی قوی بسیار لازم است با آوردن حریف تمرینی می توان به پیشرفت ورزش پینگ پنگ در ایران کمک کرد و سبک بازی بازیکنان بالا خواهد رفت.

     

    وی با بیان اینکه نوشاد در رقابت های فینال تورهای جهانی بسیار خوب ظاهر شد درباره علت دو باخت نوشاد عالمیان در برابر فرانزیسکای آلمانی گفت: نوشاد مسابقات خوبی را در فینال تورهای جهانی گذراند در مرحله مقدماتی حریفانی از سوئد و سنگاپور را برد در مرحله نیمه نهایی نیز حریفی از کره جنوبی را برد، حتی موفق به شکست تیمو بول، بازیکن ستاره تنیس روی میز آلمان نیز در رقابت های پیشین شده بود که نشان می دهد نوشاد بسیار خوب عمل کرد اما در بازی نهایی مقابل فرانزیسکای آلمانی قرار گرفت و بازی را واگذار کرد ضمن اینکه در مرحله مقدماتی نیز با اینکه با نتیجه ۳ بر ۲ از همین حریف جلو بود ۴ بر ۳ بازی را واگذار کرد.

     

    عالمیان افزود: علت باخت نوشاد برابر فرانزیسکا نحوه بازی هجومی و بسیار قوی این حریف آلمانی بود وی طوری بازی می کرد که راه تسلط بر بازی را از نوشاد گرفت نوشاد نیز سبک بازی اش تهاجمی است اما نتوانست در برابر وی بایستند و متاسفانه دو بار در همین رقابت ها نتیجه را به وی واگذار کرد خود نوشاد در تماسی که از چین با من داشت اظهار کرد که فرانزیسکا بسیار قوی تر از تیموبول (حریفش در المپیک ۲۰۱۲ لندن) بازی می کرد.

     

    عالمیان خاطر نشان کرد: من از زحمات احمد جعفری پور که بعنوان مربی در چند مسابقه همراه نوشاد رفت همچنین افشین بدیعی که زحمات کارهای خارج از کشور بر دوش وی بود تشکر کنم ضمن اینکه از همه کسانی که قدمی برای موفقیت نوشاد برداشته اند قدردانی می کنم.

     

    وی در انتها در پاسخ به این سوال که نوشاد به دلیل شرایط سنی اش دیگر امکان رقابت در پیکارهای زیر ۲۱ سال را ندراد و تمام امتیازاتش را باید از رده سنی بزرگسالان کسب کند آیا این کار را برایش سخت خواهد کرد یا خیر اعلام کرد: نوشاد در اوج از رده سنی امید کنار می رود وی اکنون در رده چهارم رنکینگ امیدهای جهان است همچنین در رقابت های فینال تورهای جهانی به نایب قهرمانی رسیده است که پیش از این هیچ ایرانی نتوانسته است این مقام را کسب کند این کنار رفتن در این مرحله بسیار خوب است و از به بعد فقط در رده سنی بزرگسالان شرکت خواهد کرد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رحمت عالمیان: تهران باعث افت بازی نوشاد می شود"
    1. فریبا قوام زاده گفت:

      با سلام … شادی شما پدر زحمتکش شادی تمام مااست و نگرانیتان همچنین ..با ارزوی روزی که همچون شما خانواده هایی در جایگاه واقعی قرار بگیرید..

    2. سعید منتصری گفت:

      با عرض سلام وتبریک به نوشاد عزیز وپدر بزرگروارش که افتخار همه ایرانیان شده اند واقعا توقع زیادی نیست که اردوی تیم ملی رو در شهرهای مرطوب برگزار کنند یا اینکه حریف تمرینی برای نوشاد بیارن ولی اقای رئیس عادت کرده بدون زحمت نوشاد براش مدال بیاره وایشان قیافه بگیره هر چه دیگران زحمت کشیدند و خود نوشاد عزیز روزانه ساعتها تمرین میکنه و عرق میریزه جناب زارع پور پزش رو بده عیبی نداره ولی هرچیزی حدومرزی داره حداقل جوایزی درشان ومقام نوشاد باید بهش تعلق بگیره اما من شنیده ام هنوز مبالغ خنده دار وعده داده شده المپیک توسط جناب رئیس داده نشده امیدوارم وزارت ورزش حرکتی انجام بده انشاالاه

    3. محمود مسعودیان گفت:

      با تبریک و آرزوی توفیق و افتخارات بیشتر ازاین جوان با غیرت . دغدغه های پدر بزرگوار نوشاد نشان دهنده نداشتن مشاورین کاربلد کنار اوست . او در این سطح بایستی از رهنمودهای علمی و دقیق وگروه ویژه تمرین واعزام برخوردار باشد.. چطور مسا”له به این واضحی باید از دید کارشناسان بدور باشد تا از زبان پدر وی بشنویم..لطفا مسِئولین کمی کلاهشان را بالاتر بگذارند…

    4. احمدي گفت:

      با سلام اینکه نوشاد معدود باختهایش در این مدت را در مقابل بازیکنان المانی کسب کرده موید این امر است که المانها بخوبی با روش بازی و شگرد و نقاط ضعفش اشنا و مربیان ما هنوز نتوانسته اند این ایراد را مرتفع کنند. ضمن خدا قوت به ایشان و تمامی مربیان و همبازیان و هم تیمی های ایشان و بخصوص برادرشان،تشکیل اردو در شهرهای شمالی کمترین کاری است که فدراسیون میتواند انجام دهد


    تازه ترین اخبار