امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۶:۲۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33139
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدتی است از استعفای فاطمه پوستین دوز، نایب رئیس بانوان فدراسیون پینگ پنگ می گذرد و همچنان این فدراسیون بدون حضور وی اداره می شود. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حدود چند هفته از استعفای فاطمه پوستین دوز نایب رئیس بانوان فدراسیون روی میز می گذرد…

    مدتی است از استعفای فاطمه پوستین دوز، نایب رئیس بانوان فدراسیون پینگ پنگ می گذرد و همچنان این فدراسیون بدون حضور وی اداره می شود.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حدود چند هفته از استعفای فاطمه پوستین دوز نایب رئیس بانوان فدراسیون روی میز می گذرد و وی از همان زمان د رمحل کار خود غیبت داشته و حاضر نشده است به فدراسیون بازگردد این در حالی است تکلیف پذیرش یا عدم پذیرش استعفای وی از سوی محمد زارع پور (رئیس فدراسیون) هنوز مشخص نشده است.

     

    این سئوال مطرح می شود که آیا حضور شخصی در سمت نایب رئیسی در فدراسیون تنیس روی میز، مانند دبیر فدراسیون، سرمربی تیم ملی آقای و سرمربی تیم ملی بانوان سمتی اضافی تلقی می شود و احتیاجی به آن نیست که هیچ کس را در این سمت نداریم یا خیر؟

     

    لازم به ذکر است این فدراسیون مدتهاست که فردی را در سمتهای دبیر فدراسیون، سرمربی تیم ملی آقایان و بانوان نداشته است.

     

    براساس این گزارش، پیش از این میلاد حسینی، سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز خطاب به رسانه های ورزشی اعلام کرده بود که استعفای پوستین دوز فقط به صورت شفاهی بوده و وی همچنین استعفای کتبی ای را به فدراسیون تقدیم نکرده است.

     

    اما نایب رئیس بانوان به تازگی بیان کرده استعفایش علاوه برشفاهی به صورت کتبی نیز بوده است و جز دلایل شخصی دلیل دیگری برای این اقدام نداشته مشکلی با فدراسیون ندارد اما حاضر نیست به سمت خود بازگردد.

     

    با این شرایط تکلیف استعفای وی و اینکه آیا با درخواست پوستین دوز موافقت شده است یا خیر چه خواهد شد؟ آیا به زودی جایگزینی برای پوستین دوز خواهد آمد و یا اینکه حتی اقدامی برای بازگشت به کار وی انجام خواهد گرفت؟ آیا استعفای وی پذیرفته خواهد شد؟

     

    لازم به ذکر است، طبق اساسنامه، سمت نایب رئیسی فدراسیون پس از انتخاب از سوی رئیس فدراسیون به تأیید مجمع می رسد تا در نهایت وزارت ورزش و جوانان ابلاغ آن را اعلام خواهد کرد.

     

    با این شرایط آیا رئیس اجازه دارد دلایل استعفای خود را مخفی نگه داشته و حتی به مجمع نیز پاسخگو نباشد؟

     

    گفتنی است، این بار اولی نیست که پوستین دوز از سمت نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز استعفا می دهد اما هربار به دلیل عدم موافقت رئیس فدراسیون وی به کار خود بازگشته است.

     

    اما براساس شنیده ها نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز بازگشت نداشته و به گفته خودش تحت هیچ شرایطی به فدراسیون باز نخواهد گشت./آق

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تعداد غایبین فدراسیون بالا رفت! پینگ پنگ دبیر نمی خواهد، نایب رئیس چطور؟!"
    1. احمدي گفت:

      با سلام فدراسیون تا کنون دبیر نداشته است که نیازی به استعفا داشته باشد اما نایب رییس بانوان داشته و چون حکم ایشان توسط جناب اقای دکتر سجادی صادر و مجوز مجمع هم داشته است .پس پذیرش استعفا موضوعی است که به اقای سجادی و مجمع مربوط است ،نه اقای زارع . هر چند که معرفی اولیه هم توسط ایشان صورت گرفته باشد.مسئله سرپرستان دبیری فدراسیون هم همین بوده که جکم و تاییدیه مجمع و اقای دکتر سجادی را نگیرند .چون دیگر کنار گذاشتن انها سخت میشد و ممکن بود در اینده مشکل افرین شوند

    2. وحید بهروزی گفت:

      با سلام واحترام

      همه خوب میدانند که آقای سجادی عزیز این قهرمان و ورزشکار قدیمی کشور اصولا توجهی به رشته تنیس روی میز ندارد و کلا” این رشته را به حال خود رها کرده وبه آقای رئیس سپرده محکم سر جای خود بایستد تا زمانیکه ….. با تشکر


    تازه ترین اخبار