امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۶:۲۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33149
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی تیم پینگ‌پنگ علیصدر همدان گفت:‌ کل بودجه تیم‌مان در این فصل ۶۰ میلیون است و نمی‌توانستیم ۵۰ میلیون ورودی جام فجر راپرداخت کنیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عدم حضور علیصدر همدان در مسابات پینگ پنگ جام فجر اظهار داشت:…

     

     

    سرمربی تیم پینگ‌پنگ علیصدر همدان گفت:‌ کل بودجه تیم‌مان در این فصل ۶۰ میلیون است و نمی‌توانستیم ۵۰ میلیون ورودی جام فجر راپرداخت کنیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عدم حضور علیصدر همدان در مسابات پینگ پنگ جام فجر اظهار داشت: خیلی دوست داشتیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم و جوانان را محک بزنیم، اما متاسفانه ورودی ۵۰ میلیون تومانی این مسابقات را نداشتیم. کل هزینه این فصل ما حدود ۶۰ میلیون است و چطور می‌توانستیم ورودی مسابقات را بدهیم؟ به نظر من می‌شد با تعامل این ورودی از باشگاه‌ها گرفته نشود.

     

    وی ادامه داد: تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت کرده‌اند ۵۰ میلیون تومان‌ برای آنها چیزی نیست، اما برای ما هزینه سنگینی است. امسال مشکلات اقتصادی زیادی وجود دارد و به همین دلیل نتوانستیم اردوهای بلند مدت خود را برگزار کنیم.

     

    سرمربی تیم پینگ پنگ علیصدر همدان در مورد شرایط تیمش در این فصل عنوان کرد: تیم جوان و بومی را در اختیار داریم و باید در مسابقات تاوان این جوانگرایی را ‌هم دهیم، اما سایر تیم‌ها نفرات اول و ملی‌پوش ایران را در اختیار دارند. به قول یکی از مربیان فوتبال در مسابقات با تیر و کمان به جنگ توپ و تانک می‌رویم.

     

    مسابقات جام فجر از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شاملو:کل بودجه تیم‌مان ۶۰ میلیون است و نمی‌توانستیم ۵۰ میلیون ورودی جام فجر را بدهیم!"
    1. وحید بهروزی گفت:

      باسلام واحترم

      آقای شاملو ریاست محترم ادعا دارند اکثر پیشکسوتان وکارشناسان واقعی تنیس روی میز کشور با فدراسیون همکاری دارند چرا از اعضا ویا مسئولین محترم کمیته فنی، کمیته مربیان ، مسابقات وداوران، سازمان لیگ، و….. به آقای رئیس نفرمودند دریافت ۵۰ میلیون تومان در تاریخ این رشته ازبابت ورودیه و کلا” ورزش کشور بی سابقه است تا تجدید نظری بنمایند یا شایدمیخواهنداسمشان در کتاب گینس ثبت گردد باتشکر


    تازه ترین اخبار