امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۹:۵۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33151
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مدیرفنی تیم پینگ‌پنگ دانشگاه آزاد گفت: فدراسیون با درخواست ۵۰ میلیون تومانی برای حضور در مسابقات جام فجر تجارت به راه انداخته است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورشی خبرگزاری فارس، در مورد عدم حضور تیم دانشگاه آزاد در رقابت‌های پینگ پنگ جام فجر اظهار داشت:…

     

     

    مدیرفنی تیم پینگ‌پنگ دانشگاه آزاد گفت: فدراسیون با درخواست ۵۰ میلیون تومانی برای حضور در مسابقات جام فجر تجارت به راه انداخته است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورشی خبرگزاری فارس، در مورد عدم حضور تیم دانشگاه آزاد در رقابت‌های پینگ پنگ جام فجر اظهار داشت: فدراسیون برای حضور در این رقابت‌ها ۵۰ میلیون تومان از باشگاه‌ها خواسته‌است که این کار فقط از توان یکی ۲ مانند بانک دی که اولین حضورشان است بر می‌آید. این موضوع یک نوع تجارت محسوب می‌شود که فدراسیون به راه انداخته است. و ما هم به دلیل شرایطی که داریم، نمی‌توانیم شرکت کنیم.

     

    وی گفت: وقتی بودجه تیم ها در پینگ پنگ حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان است، چطور می‌توانند ۵۰ میلیون ورودی جام فجری که در کشور خودمان برگزار می‌شود را بپردازند؟

     

    مدیرفنی تیم پینگ‌پنگ دانشگاه آزاد عنوان کرد: سیستم مدیریت زارع‌پور، رئیس فدراسیون همه چیزش غیر قابل پیش بینی است و در این چند وقت گذشته از این نوع کارها زیاد انجام داده است. متاسفانه مشکلات در پینگ پنگ زیاد است و این موضوع آخرین مورد هم نخواهد بود.

     

    رقابت‌های پینگ‌پنگ جام فجر تهران از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه در دو بخش مردان و زنان برگزار خواهد شد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صابری: فدراسیون پینگ‌پنگ با برگزاری جام فجر تجارت به راه انداخته است!"
    1. مهدی گفت:

      با سلام. من فکر می کنم دلسوزان این رشته بسیار کم شده اند وگر نه چنین هزینه هایی برای پینگ پنگ بازان نمی تراشیدند. بهتر است کمی به فکر پیشرفت بچه ها باشیم نه تجارت .


    تازه ترین اخبار