امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۲۳:۲۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3316
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بایدبپذیریم که اوضاع تنیس روی میز کشور بدترین وحساس ترین زمان خود را سپری میکند.همواره اختلاف واعتراض  در هر حوزه ورزشی و غیر ورزشی  وجود داشته ویک امر طبیعی و بدیهی تلقی می شده است اما شرایط امروز   ما با این اختلافات  قبلی تفاوتهای زیادی دارد. اول اینکه این اعتراضات و اختلافات مبدل به یکی از بی…

    بایدبپذیریم که اوضاع تنیس روی میز کشور بدترین وحساس ترین زمان خود را سپری میکند.همواره اختلاف واعتراض  در هر حوزه ورزشی و غیر ورزشی  وجود داشته ویک امر طبیعی و بدیهی تلقی می شده است اما شرایط امروز   ما با این اختلافات  قبلی تفاوتهای زیادی دارد.
    اول اینکه این اعتراضات و اختلافات مبدل به یکی از بی سابقه ترین چالشها در سطح ورزش مبدل شده واز لحاظ زمانی هم رکورد ار  می باشد.برای اولین بار است که بنا به هر دلیل ملی پوشان بزرگسال وبرخی بازیکنان طراز اول کشورو طبع آن پیشکسوتان و مسئولین هیئتها ومربیان  بصورت جمعی دست به اعتراض زده و دامنه اعتراضات و اختلافات  آن ازحوزه درونی به خارج از آن بروز کرده وامروزه دیگر همگان از اختلافات درون خانواده ما باخبر هستند.
    آنچه مسلم است پادر میانی پیش کسوتان و دلسوزان و درنهایت ریش سفیدان تنیس روی میز هم  نتیجه بخش نبوده  وهمچنان اختلافات و اعتراضات ادامه داشته و روزی نیست که درروزنامه  ها یا سایتهای خبری  خبرهای ناخوشایند این حوزه را شاهد نباشیم.
    حقیقت این است که در این دعوا هر کس حرف خودش را می زند  و به همین دلیل کمترین چراغ سبزی برای حل بحران  مشاهده نمی گردد.به نظر می رسد در این ماجرا صداقت در عمل و گفتار  و همچنین پذیرش برخی اشتباهات از جانب طرفین  آب سردی برآتش برافروخته شده  در این خانواده  است.زمان به کسی امان نمیدهد و با سرعتی  غیر قابل باور برای ما در حال گذر است.بیاییم برای حل بحران کمی از خودمان بگذریم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "صداقت و پذیرش اشتباه رمز عبور از بحران"
    تازه ترین اخبار