امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۴:۲۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33177
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور،پریسا صمدی در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی پانا با بیان اینکه هنوز زمان قطعی برگزاری لیگ اعلام نشده است، اظهار کرد: قرار بود ۱۲ آذرماه قرعه کشی لیگ انجام شود اما چند تیم هنوز در حال رایزنی برای جذب اسپانسر هستند و به همین دلیل مهلت اعلام آمادگی…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور،پریسا صمدی در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی پانا با بیان اینکه هنوز زمان قطعی برگزاری لیگ اعلام نشده است، اظهار کرد: قرار بود ۱۲ آذرماه قرعه کشی لیگ انجام شود اما چند تیم هنوز در حال رایزنی برای جذب اسپانسر هستند و به همین دلیل مهلت اعلام آمادگی تیم ها برای حضور در لیگ تمدید شده است.

     

     

    وی افزود: در لیگ امسال برای تیم فولاد ماهان سپاهان بازی می کنم و تیم ما با حضور شهسواری، عمرانی و بازیکنان بومی ترکیب خوبی دارد و برای قهرمانی بسته شده است.

     

     

    صمدی تیم های فولاد ماهان، مس کرمان و هیأت تهران را شانس های اول قهرمانی در لیگ امسال عنوان و اضافه کرد: تیم های فولاد ماهان، مس کرمان و هیأت تهران رقابت نزدیکی با هم خواهند داشت اما در نهایت تیم فولاد سپاهان قهرمان می شود.

     

     

    عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان درباره قرارداد بازیکنان در لیگ امسال گفت: امسال مبلغ قراردادها از سال های گذشته بیشتر است اما هنوز راضی کننده نیست.

     

     

    *هنوز از ذوب آهن طلبکارم

     

    صمدی با اشاره به طلب خود از تیم ذوب آهن، اظهار کرد: مقدار کمی از قرارداد ۳ سال گذشته ام با تیم ذوب آهن را به صورت علی الحساب دریافت کرده ام اما هنوز از این تیم طلبکارم.

     

     

    وی درباره حضور بازیکنان تنیس باز ایرانی در لیگ کشور هند افزود: تبادل بازیکنان در لیگ های ایران و هند می تواند از نظر کیفی کمک زیادی به بازیکنان ما کند. سبک بازیکنان هندی ها شبیه بازی بازیکنان ما است و آنها در سطح بالاتری از ما بازی می کنند. به همین دلیل می توانند از لحاظ کیفی به ما کمک کنند.

     

     

    صمدی در خصوص جام فجر گفت: در جام فجر شرکت می کنم. در این جام تیم های خوبی شرکت کرده اند اما من برای کسب قهرمانی نهایت تلاشم را می کنم.

     

     

    وی افزود: امیدورام بودجه فدراسیون تامین شود و بتوانیم اعزام های بیشتری به مسابقاتی که باعث ارتقای رنکینگ بازیکنان می شود، داشته باشیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پریسا صمدی:بازی در لیگ هند سطح کیفی بازیکنان ما را افزایش می دهد/با فولاد ماهان قهرمان لیگ می شویم"
    تازه ترین اخبار