امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۶:۴۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33184
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس روی میز بانوان ویژه نابینایان، معلولان جسمی ـ حرکتی و ناشنوایان مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران و سازمان‌های تابعه به میزبانی منطقه ۱۷ شهرداری برگزار شد. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور بخ نقل ازخبرنگار وزشی آریا، این مسابقات در بخش نابینایان و معلولان جسمی ـ حرکتی در دو گروه تنیس روی میز…

    مسابقات تنیس روی میز بانوان ویژه نابینایان، معلولان جسمی ـ حرکتی و ناشنوایان مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران و سازمان‌های تابعه به میزبانی منطقه ۱۷ شهرداری برگزار شد.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور بخ نقل ازخبرنگار وزشی آریا، این مسابقات در بخش نابینایان و معلولان جسمی ـ حرکتی در دو گروه تنیس روی میز نشسته و ایستاده با حضور بیش از ۸۰ نفر در ۱۶ آذرماه جاری و در مجموعه ورزشی الزهرا(۱۴) برگزار شد و با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

    در گروه تنیس روی میز نشسته و در کلاس ۳-۲، الهام چزانی از منطقه ۲۰ اول شد، مریم علیزاده مهدی‌محله از منطقه ۷ بر سکوی دوم ایستاد و مهین احمدی از منطقه ۱۲ مقام سوم را از آن خود کرد.

    در همین گروه و در کلاس ۵-۴، رقیه روشن از منطقه ۹ به مقام اول رسید، زهرا مجیدی از منطقه ۱۴ دوم شد و نیکو روزبهانی از منطقه ۹ مقام سوم را به دست آورد.

    در گروه تنیس روی میز ایستاده و در کلاس ۷-۶ آذر کوپال از منطقه ۶ اول شد، پروین غلامزاده از منطقه ۸ مقام دوم را به خود اختصاص داد و پگاه کلهرودی از منطقه ۱۲ سوم شد.

    در همین گروه و در کلاس ۱۰-۸ آیدا فاضل‌نیا از منطقه ۱۲ اول شد، شیرین اسماعیل‌پورابیانه از منطقه ۲ بر سکوی دوم ایستاد و پریرخ نوروززاده از منطقه ۹ مقام سوم را از آن خود کرد.

    کبری آجورلو نیز از منطقه ۱۷ عنوان بازیکن اخلاق را به خود اختصاص داد.

    گفتنی است مسابقات تنیس روی میز ویژه بانوان ناشنوا نیز ۱۷ آذرماه جاری در همین مجموعه ورزشی پیگیری شد.

    این مسابقات با حضور بیش از ۲۰ نفر از بانوان ناشنوا مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران برگزار شد و این نتایج به دست آمد؛

    فاطمه بداغی از منطقه ۹ بر سکوی نخست ایستاد و سیما هاتفی و مهنوش شیرعلی‌خانی هر دو از منطقه ۱۵ به ترتیب دوم و سوم شدند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات تنیس روی میز بانوان معلول در منطقه ۱۷"
    تازه ترین اخبار