امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۲:۳۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33194
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین از حضور شش تنیسور قزوینی در رقابت‌های اوپن جهانی جام فجر خبر داد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابوالفضل حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: محمدرضا نعمتی، حمیدرضا طاهرخانی، روح‌الله شیشه‌گرها، مهدی نجفی، علیرضا بیگدلی و ایمان گلشاهی شش تنیسور…

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین از حضور شش تنیسور قزوینی در رقابت‌های اوپن جهانی جام فجر خبر داد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابوالفضل حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: محمدرضا نعمتی، حمیدرضا طاهرخانی، روح‌الله شیشه‌گرها، مهدی نجفی، علیرضا بیگدلی و ایمان گلشاهی شش تنیسور استان هستند که برای شرکت در مسابقات اوپن جهانی جام فجر به نمایندگی از استان قزوین حضور خواهند داشت.

     

    وی در ادامه عنوان کرد: محمدرضا نعمتی، حمیدرضا طاهرخانی و روح‌الله شیشه‌گرها به نمایندگی از استان قزوین در رده‌سنی بزرگسالان این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

     

    حمزه‌ای با بیان اینکه ایمان گلشاهی نیز در رده سنی امید این مسابقات به مصاف رقیبان خود می‌رود، افزود: مهدی بیگدلی و مهدی نجفی دو تنیسور دیگر استان قزوین هستند که در قالب تیم جوانان کشورمان در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین اضافه کرد: بازیکنان قزوینی حاضر در این مسابقات که از سوی فدراسیون به منظور شرکت در مسابقات اوپن جهانی از آنها دعوت شده در بخش تیمی، انفرادی و دو نفره این مسابقات رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند.

     

    وی با اشاره به جایگاه مسابقات تنیس روی میز اوپن جهانی جام فجر قزوین یادآور شد: این مسابقات در رده‌بندی جهانی دارای رنکینگ بالایی است و همین امر نشان می‌دهد که سطح کیفی این مسابقات بالا خواهد بود.

     

    حمزه‌ای با بیان اینکه تاکنون حضور تنیسورهای پنج کشور خارجی در این مسابقات قطعی شده، افزود: با توجه به حضور تنیسورهای شرکت‌کننده خارجی حاضر شده در این رقابت‌ها این بهترین فرصت برای پینگ‌پنگ‌بازان استان است که بتوانند بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذارند.

     

    این مسئول متذکر شد: تنیسورهای استان قزوین از قابلیت‌های بالایی برخوردار هستند و با توجه به اینکه سابقه حضور در میادین بین‌المللی را دارند انتظار می‌رود در این رقابت‌ها بتوانند نمایندگان خوب و شایسته‌ای برای پینگ‌پنگ این استان باشند.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین در پایان اذعان داشت: رقابت‌های تنیس روی میز اوپن جهانی قزوین جام فجر ۲۳ تا ۲۶ آذرماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار خواهد شد

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شرکت ۶ تنیسور قزوینی در رقابت‌های اوپن جهانی"
    1. کیانوش گفت:

      با سلام ضمن خسته نباشید به حاج داود ومربی های قزوین الخصوص دوست خوبم ومربی خوب قزوین آقا حیدر جلیلوند


    تازه ترین اخبار