امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۵:۱۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33196
    ارسال خبر چاپ خبر
  • باپایان رقابتهای فینال تورهای بین المللی جهانی چینی ها همچنان در صدر قرار گرفتند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،در بخش انفرادی مردان  شوشین با درخششی قدرتمندانه برسکوی نخست ایستاد.وانگ هائو دیگر بازیکن چینی دوم شد .مالین دیگر بازیکن چینی و چوانگ از کشور تایپه بصورت مشترک سوم شدند. در بازی فینال که…

    باپایان رقابتهای فینال تورهای بین المللی جهانی چینی ها همچنان در صدر قرار گرفتند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،در بخش انفرادی مردان  شوشین با درخششی قدرتمندانه برسکوی نخست ایستاد.وانگ هائو دیگر بازیکن چینی دوم شد .مالین دیگر بازیکن چینی و چوانگ از کشور تایپه بصورت مشترک سوم شدند.

    در بازی فینال که بین شوشین و وانگ هائو برگزار شد شوشین توانست در یک رقابت قدرتمندانه با نتیجه ۴برصفر از سد حریف قدرتمند خود بگذرد و با قاطعیت مقام نخست را از آن خود نماید.

    جدول کای این رقابتها در زیرآمده است:

    در بخش زنان بازهم این چینیها بودند که به راحتی تما جوایز را سهم خود کردند.در بازی فینال که بین دینگ نینگ بارنکینگ ۱ جهان و لی شیا دارنده رنکینگ ۲ جهان برگزار شد، برخلاف انتظار این لی شیا بود که در یک رقابت بسیار دیدنی وبا نتیجه ۴بر۲  سکوی اول را سهم خود نمود. این مسابقه یکی از دیدنی ترین رقابتهای زنان بود که خوب است که پیشنهاد می شود بانوان علاقمند این رشته این بازی را دیده و در آرشیو خود نگه دارند.

    در این مسابقات چن منگ چینی وفنگ تیان سنگاپوری مشترکا سوم شدند.

    اصل جدول این رقابتها وریز نتایج در زیرآمده است:

    دردونفره مردان زوج مشترک سنگاپور (GAO Ning / LI Hu ) بسادگی مقام نخست را ازآن خود کردند .زوج مشترک ژاپنی( KISHIKAWA S / NIWA Koki) نیز دوم شدند. تیم دونفره سنگاپور توانست با نتیجه قاطع ۴برصفر از سد زوج ژاپنی گذشت.

    جدول وریز نتایج این بازیها در زیر آمده است:

    دردونفره بانوان نیز همچون مردان این زوج سنگاپوری(FENG T / YU Mengyu) بودند که مقام نخست را ازآن خود کردند.زوج تایپه ای(CHENG I / HUANG Y ) نیز به مقام دوم رسیدند.

    جدول وریز نتایج این بخش در زیرآمده است:

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقه فینال تورهای جهانی/چین(Grand Finals)/پایان رقابتهابا قهرمانی چینی ها"
    تازه ترین اخبار