امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۷:۳۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33237
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیر هیات تنیس روی میز قزوین گفت: اردوی آماده سازی مشترک تیم های جوانان و نوجوانان پینگ پنگ قزوین و تاجیکستان برگزار شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورˈمرتضی گلشاهیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو به مدت یک هفته در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی…

     

    دبیر هیات تنیس روی میز قزوین گفت: اردوی آماده سازی مشترک تیم های جوانان و نوجوانان پینگ پنگ قزوین و تاجیکستان برگزار شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورˈمرتضی گلشاهیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو به مدت یک هفته در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین انجام شد.

     

    وی با اشاره به اینکه هشت تنیسور قزوینی در این اردو شرکت کردند، اضافه کرد: تیم تنیس روی میز تاجیکستان نیز با سه ورزشکار در این اردو حضور داشت.

     

    این مسوول ورزشی یادآور شد: تیم سه نفره تاجیکستان در رقابت های بین المللی تنیس روی میز قزوین نیز حضور پیدا کرده بود.

     

    دبیر هیات تنیس روی میز قزوین، برگزاری این اردوی مشترک را با هدف کسب آمادگی هرچه بیشتر تنیسورهای جوان و نوجوان قزوینی برای حضور رقابت های پیش رو خواند و گفت: مربیگری تیم قزوین در این اردو برعهده ˈمحسن شیشه گرهاˈ با همراهی ˈحیدر جلیلوندˈ و ˈحسام گلشاهیˈ بود.

     

    وی در پایان از حضور محسن شیشه گرها مربی قزوینی تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور در هندوستان به منظور شرکت در رقابت های جهانی هندوستان خبر داد و گفت: شیشه گرها همراه با ˈپوریا عمرانیˈ تنها ورزشکار کشورمان در این مسابقات فردا سه شنبه عازم هند می شوند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اردوی مشترک تیم های تنیس روی میز قزوین و تاجیکستان برگزار شد"
    تازه ترین اخبار