امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۷:۰۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33406
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وزیر ورزش و جوانان در پی طرح سوال ۱۰ نفر از نمایندگان در خصوص عملکرد این وزارتخانه باید به منظور پاسخگویی به سوالات در جلسه هفته آتی کمیسیون فرهنگی حضور یابد.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سیدرمضان شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این…

    وزیر ورزش و جوانان در پی طرح سوال ۱۰ نفر از نمایندگان در خصوص عملکرد این وزارتخانه باید به منظور پاسخگویی به سوالات در جلسه هفته آتی کمیسیون فرهنگی حضور یابد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سیدرمضان شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب افزود: ۱۰ نفر ازنمایندگان طرح سوال را از عباسی به هیات رییسه مجلس تقدیم کرده‌اند که این موضوع در حال حاضر به کمیسیون فرهنگی جهت رسیدگی ارجاع شده است.

     

     

     

    وی که خود یکی از سوال‌کنندگان از وزیر ورزش و جوانان است، تصریح کرد: وزیر ورزش وجوانان باید به منظور پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون فرهنگی حضور یابد و اگر سوال‌کنندگان قانع نشوند، وزیر باید در صحن علنی مجلس حضور یافته و توضیحات لازم را ارائه کند.

     

     

     

    نماینده مردم ساری در مجلس خاطرنشان کرد: تاکنون وزیر ورزش و جوانان یک کارت زرد از مجلس دریافت کرده و اگر در این نوبت نیز نتواند مجلس را با توضیحات خود قانع کند، کارت زرد دوم را نیز خواهد گرفت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عباسی در کمیسیون فرهنگی به نمایندگان پاسخ می‌دهد"
    تازه ترین اخبار