امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۹:۵۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33408
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس فدراسیون پینگ پنگ رقابت‌های جام بین المللی فجر را فرصتی مناسب برای پینگ پنگ بازان داخلی دانست و ابراز امیدواری کرد برگزاری رقابت‌هایی از این دست بیشتر در تقویم سالانه قرار گیرد.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برگزاری…

    رئیس فدراسیون پینگ پنگ رقابت‌های جام بین المللی فجر را فرصتی مناسب برای پینگ پنگ بازان داخلی دانست و ابراز امیدواری کرد برگزاری رقابت‌هایی از این دست بیشتر در تقویم سالانه قرار گیرد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برگزاری دومین دوره مسابقه‌های پینگ پنگ کاپ فجر اظهار کرد: این مسابقه‌ها همزمان در بخشهای مردان و زنان برگزار شده و دارای رنکینگ است. این در شرایطی است که تنها سال گذشته ۵ تیم خارجی در این رقابت‌ها حضور داشتند اما امسال ۸ تیم در بخش مردان حضور دارند و ۴ تیم خارجی هم در بخش بانوان شرکت کرده‌اند.

     

     

     

    وی خاطرنشان کرد: این مسابقه‌ها برای ورزشکارانی که در رنکینگ نبودند و پینگ‌پنگ‌بازانی که وضعیت‌شان در رنکینگ جهانی ستاره‌دار شده است فرصت مناسبی محسوب می‌شود تا بتوانند وضعیت خود را بهبود بخشند.

     

     

     

    زارع‌پور خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسابقه‌ها هر ساله بیشتر شود و با همکاری وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بتوانیم پروتورهای بیشتری را در کشور برگزار کنیم.

     

     

     

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه نوشاد عالمیان رنک ۴۰ جهان را به خود اختصاص داده بسیاری از ورزشکاران خارجی دوست دارند با این بازیکن مسابقه دهند و این موقعیت خوبی است که شرایطی را فراهم کنیم تا این مسابقه‌ها را در کشور برگزار کنیم و قهرمانان دنیا را به ایران بیاوریم.

     

     

     

    وی در پاسخ به اینکه پیش از این هم مسابقه‌های پینگ پنگ دهه فجر دارای رنکینگ جهانی بوده چرا عنوان می‌شود که دومین دوره کاپ فجر است گفت: چنین چیزی نیست و این دومین دوره است که به صورت همزمان مسابقه‌های مردان و زنان در ایران برگزار می‌شود و دارای رنکینگ است. همچنین سابقه پراکنده‌ای در این باره وجود دارد و بر اساس آن هم دومین دوره این مسابقه‌ها که رنکینگ دارد در حال برگزاری است. البته اگر مدارک موثقی وجود داشته باشد که سوابق این مسابقه‌ها بیشتر است، این موضوع را قطعا به جامعه ورزشی اعلام خواهیم کرد.

     

     

     

    زارع‌پور درباره حضور شاهرخ شهنازی رییس سابق فدراسیون که شائبه‌های اختلاف بین او و زارع‌پور هم وجود دارد در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: من همیشه با آقای شهنازی دوست بوده‌ام و از سال ۸۳ در خدمت ایشان هستم. شهنازی از دوستان خوب من است و وظیفه دارم که از تجربه وی استفاده کنم. ما حداقل یکی دو بار در هفته تماس تلفنی داریم و حضورا هم در خدمت ایشان هستم.

     

     

     

    وی درباره حضور وادی‌خیل و پوستین‌دوز نایب رییس بانوان که چندی پیش از فدراسیون استعفا داد هم در این مراسم، نیز گفت: ما با آقای وادی خیل به عنوان مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش همکاری داریم و ایشان جزو اعضای هیات رییسه هیات پینگ پنگ تهران هستند و خانم پوستین‌دوز هم همان طور که می‌بینید در این جلسه حضور دارند و بحث استعفای ایشان مطرح نیست.

     

     

     

    زارع‌پور در ادامه از برگزاری سه اردوی تیم ملی برای رده‌های نونهالان، نوجوانان و خردسالان پس از مسابقه‌های کاپ فجر خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا حریفان خارجی را برای تیم‌ ملی بزرگسالان از ۲۰۱۳ به ایران بیاوریم

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع‌پور: خارجی‌ها دوست دارند با عالمیان بازی کنند"
    تازه ترین اخبار