امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۳:۰۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33419
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرداور رقابتهای بین المللی فجر گفت: امسال دومین رقابتهاب جام فجر پینگ پنگ است و تحریفی در دوره ها صورت نگرفته است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اضافه کرد: فدراسیون جهانی تنیس روی میز به ما اعلام کردند که اگر می خواهید رقابتهای تنیس روی…

    سرداور رقابتهای بین المللی فجر گفت: امسال دومین رقابتهاب جام فجر پینگ پنگ است و تحریفی در دوره ها صورت نگرفته است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اضافه کرد: فدراسیون جهانی تنیس روی میز به ما اعلام کردند که اگر می خواهید رقابتهای تنیس روی میز رنکینگ جهانی داشته باشد باید هم آقایان رقابت کنند هم بانوان به همین دلیل ما نیز علاوه بر آقایان مدت دو سال است که برای بانوان نیز جام فجر برگزار می کنیم به همین دلیل به جای بیست و یکمین دوره از عنوان دومین دوره استفاده کرده ایم.

     

    ضرغامپور تصریح کرد: رقابتهای پیشین جام فجر به این نام جام نبود و عنوان مسابقات دهه فجر داشت ضمن اینکه بعد از رقابتهای زنجان مدت ۳ یا ۴ سال بین مسابقات وقفه افتاد همه این دلایل برای این است که به طور صحیح عنوان دومین دوره را به جام فجر دادیم.

     

    وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال بازی ها سطح خوبی دارد و تیمهای قدرتمند همچون بلاروس(تیم دوم خود را آورده است) و هند به ایران آمده اند که حریف سرسختی برای ایران به شمار می روند.

    توضیح مدیر سایت:

    از آقای ضرغامپور که خود دوره های متعددی را طی سالیان گذشته  درجام فجربعنوان بازیکن وداور حضور داشته وهمچنین بعنوان یک ایرانی غیرتمند که در باره تاریخ کشور خو دتعصب دارد بعید به نظر می رسد که بیست ویکمین دوره میزبانی جام فجر در ایران را به هر نحو ؛دومین دوره عنوان نمایند!

    ایشان در دلایل خود فدراسیون جهانی را عامل این بدعت نامیمون وغیر قابل قبول ذکر کرده اند که در این باره ذکر این توضیح ضروری است که مطمئنا در شرایط فعلی جهانی خیلی ها دوست ندارند که ایران اسلامی موفق و سربلند باشد !این بدعت خطرناک زمینه ساز عقب نشینی در قبال زورگویی و عدم منطق بیگانگان تلقی میگردد!(البته اگر این نظر فدراسیون جهانی باشد)با این وضعیت فردا باید منتظر این باشیم که مثلا فدراسیون جهانی اعلام کند که اگر میخواهید همین دومین دوره را هم به یکمین دوره نامگذاری نکنیم باید نام مسابقات شما بجای خلیج فارس به خلیج فدراسیون جهانی نامگذاری گردد!!!!

    از شما سوال میکنم که آیا اگر فدراسیون جهانی عنوان کند که مخالف برگزاری جام خلیج فارس  در ایران است والا همین دوره را نیز بحساب نخواهد آورد! پس باید تسلیم زورگویی آنان بشویم؟

    مگر تاکنون فدراسیون جهانی برای تنیس روی میز ایران چه کرده است؟در کجای تاریخ دلش بجال تنیس روی میز کشور سوخته است؟

    آقایان بهتر است کمی تامل ودرعین حال انصاف داشته باشند و در هر شرایطی منافع ملی را نادیده نگیرند!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "داریوش ضرغامپور: جام فجر پینگ پنگ دومین دوره است نه بیست و یکم! توضیح مدیر سایت!"
    تازه ترین اخبار