امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۸:۵۵  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3343
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شهردار اصفهان برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان را فرصتی برای تحکیم پیوند صلح و دوستی دانست. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سید مرتضی سقائیان نژاد دوشنبه شب در حاشیه جلسه هماهنگی مسابقات ورزشی جانبازان و معولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان در گفتگو با خبرنگاران در محل ستاد خبری مسابقات، استفاده حداکثری…

    شهردار اصفهان برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان را فرصتی برای تحکیم پیوند صلح و دوستی دانست.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سید مرتضی سقائیان نژاد دوشنبه شب در حاشیه جلسه هماهنگی مسابقات ورزشی جانبازان و معولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان در گفتگو با خبرنگاران در محل ستاد خبری مسابقات، استفاده حداکثری از ظرفیتهای ورزشی شهرهای خواهرخوانده اصفهان را هدف اصلی برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده دانست و اظهار داشت: برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان فرصت مغتنمی برای انتقال تجربیات مثبت بین شهرهای خواهر خوانده است.
    وی افزود: ورزش یکی از بهترین راههایی است که می تواند زمینه ای برای تبادل اطلاعات و تجربیات فراهم کند به همین منظور در حاشیه برگزاری این رقابتها، برای افزودن بعد آموزشی رشته های ورزشی مذکور توسط مربیان و مدرسان هر رشته کارگاه های آموزشی نیز برگزار می شود.
    شهردار اصفهان تجربه موفق مسابقات نکوداشت اصفهان را ایده اصلی میزبانی این رقابتها عنوان کرد و بیان داشت: در این طرح با اشاره به تجربه موفق برگزاری مسابقات نکوداشت اصفهان پیشنهاد برگزاری مسابقات ورزشی شهرهای خواهرخوانده به میزبانی شهرداری اصفهان و همکاری فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران را مطرح کردیم.
    وی اضافه کرد: آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم شهرهای خواهرخوانده و مهم تر از شناساندن بیش از گذشته تاریخ و تمدن ایران و اصفهان می تواند در جریان برگزاری چنین برنامه هایی حاصل شود.
    مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان در رشته های والیبال نشسته، تنیس روی میز و تیراندازی در دو بخش بانوان و آقایان از ۱۷ تا ۲۲ شهریور در اصفهان برگزار خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات خواهرخوانده های اصفهان فرصتی برای تحکیم پیوند دوستی است"
    تازه ترین اخبار