امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۹:۱۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33473
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسئول برگزاری رقابتهای تنیس روی میز جام فجر گفت: برای اینکه مسابقات دارای رنکینگ باشد به فدراسیون جهانی پول داده ایم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،علیرضا حجازیان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: به طور معمول این گونه است که اگر کشوری بخواهد مسابقاتش رنکینگ دار باشد باید مبلغی را به…

    مسئول برگزاری رقابتهای تنیس روی میز جام فجر گفت: برای اینکه مسابقات دارای رنکینگ باشد به فدراسیون جهانی پول داده ایم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،علیرضا حجازیان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: به طور معمول این گونه است که اگر کشوری بخواهد مسابقاتش رنکینگ دار باشد باید مبلغی را به فدراسیون جهانی تنیس روی میز پرداخت کند ما نیز این مبلغ را پرداخت کردیم تا هم مسابقات بانوان هم رقابتهای آقایان رنکینگ دار باشد.

     

     

    وی تصریح کرد: هدف اصلی ما این بود که بازیکنان ما ستاره دار شده اند و از نظر رنکینگ فدراسیون جهانی افت کرده اند را از این وضعیت نجات دهیم زیرا شرایط اعزام به تورنمنت های بدون مرزی برای همه بازیکنان ما فراهم نیست اما در ایران این شرایط را برایشان فراهم کردیم و بازیکنان در رده های سنی نوجوانان جوانان وبزرگسالان از شهرهای مختلف ایران از جمله لرستان، کردستان و مازندران به تهران آمده اند و می توانند رنکینگ جهانی خود را بهبود ببخشند.

     

    وی به مبلغ جوایزی که برای مسابقات بین المللی جام فجر معین شده است اشاره کرد و مدعی شد: مبلغ ۱۶۰۰۰ دلاری که برای رقابتهای فجر تعیین کرده ایم انگیزه بالایی به کشورهای خارجی داد تا به ایران بیایند هشت تیم خارجی که تیم های خوبی از جمله مجارستان، بلاروس و هند نیز جزو آنها بودند در قسمت مردان به ایران آمدند.

     

    در قسمت بانوان نیز پیش از این مسابقه نداشت که تیمهای قوی به ایران بیایند اما امسال ۴تیم خارجی شرکت کردند از جمله هندو بلاروس که کیفیت رقابتها را بالا برد البته المپیکی شدن شهسواری نقش عمده ای در جذب این تیمها به ایران داشت.

     

    حجازیان در پاسخ به اینکه مبلغ جوایز انفرادی چقدر است، اعلام کرد: برای نفر اول مردان ۳۰۰۰دلار است و نفرات بعدی به ترتیب این رقم پایین می آید برای نفر اول زنان نیز ۲۰۰۰دلار جازه در نظر گرفته ایم.

     

    مسئول برگزاری رقابتهای جام فجر با بیان اینکه تا حدودی مبالغ هزینه شده در جام فجر از بازیکنان و تیمها گرفته شد در این باره ادامه داد: مبلغ ورودی ای که از تیمهای ایران و بازیکنان برای ورود به این مسابقات گرفته شد تا حدودی هزینه هایمان را جبران کرد اما هزنه های اعزام کشورهای خارجی به ایران همچنین هتل، غذا و سایر خدمات به عهده کشورمان است و نمی توان گفت مبلغی را اضافه آورده ایم.

     

    حجازیان درباره شرایط برگزاری مسابقات جام فجر اظهار داشت: خوشبختانه رقابتهای امسال با کیفیت بالایی برگزار شد و از نظر شرایط برگزاری پیکارها از جمله میزها کفپوش، نورسالن و داوری و … هیچ اعتراضی نداشتیم و همه چیز در سطح استاندارد و مطابق مساباقت جهانی سایر کشورها بود. از نظر تیمهای شرکت کننده و سطح مسابقات هم که همه چیز بسیار عالی برگزار شد.

     

    حجازیان درباره داوران این دوره از رقابتهای جام فجر گفت: در این مسابقات ما از هیچ داوری که در سطح ملی باشد دعوت نکرده ایم همه داوران ما، داور بین المللی تنیس روی میز هستند و از این جهت قضاوتهای آنها بسیار بی نقص بوده است.

     

    مسئول برگزاری رقابتهای بین المللی جام فجر ضمن قدردانی از رسانه ها به دلیل پوشش قوی این دوره از مسابقات و همچنین پخش مستقیم رقابت ها درباره حاشیه های به وجود آمده گفت: من نمی خواهم در این مورد نظر بدهم، البته دلیل اصلی اینکه بیست و یکمین دوره این رقابتها، دومین دوره اعلام شد مسائل رنکینگ یا نداشتن بود./

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حجازیان:به فدراسیون جهانی پول دادیم تا رنکینگ بدهند!"
    1. فریبا قوام زاده گفت:

      با سلام معمولا قضاوت در امر کیفیت را به ناظران میسپارند و نه اینکه خودمان از خودمان تعریف کنیم.. تو ضیح اینکه بخشنامه دعوت بازیکنان داخلی ناقص و نا کارامد بود و حتی در ان بیان نشده بود که بازیکنان خانم باید با حجاب بازی کنند و نوع پوشش را معلوم نکرده بودند و بازیکنان شهرستانی بدون امادگی اعزام شدند و دقیقه نود فهمیدند که باید با حجاب معینی بازی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟البه ما به این نوع بخشنامه ها سالهاست عادت داریم و اساسا اصلاحیه را ما برای این روز ها ساختیم


    تازه ترین اخبار