امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۱:۴۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33477
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران که در ترکیب تیم فولاد سپاهان ماهان در کاپ فجر شرکت کرده است، معتقد است که برگزاری مسابقات فجر برای بازیکنانی که به دلیل نداشتن مسابقات بین‌المللی رنکینگ‌شان در وضعیت قرمز قرار دارد موقعیت بسیار خوبی است.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،طاهر خانی در گفت‌وگو با خبرنگار…

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران که در ترکیب تیم فولاد سپاهان ماهان در کاپ فجر شرکت کرده است، معتقد است که برگزاری مسابقات فجر برای بازیکنانی که به دلیل نداشتن مسابقات بین‌المللی رنکینگ‌شان در وضعیت قرمز قرار دارد موقعیت بسیار خوبی است.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،طاهر خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکردش در مسابقات پینگ‌پنگ کاپ فجر، اظهار کرد: در بخش تیمی به همراه تیم سپاهان در این رقابت‌ها حضور داشتم، ولی در مرحله یک چهارم نهایی با باشگاه دی روبرو شدیم که با قبول شکست از راهیابی به نیمه نهایی باز ماندیم.

     

     

     

    وی با اشاره به پیروزی‌هایش مقابل پینگ‌پنگ بازانی از مجارستان و افغانستان، گفت: با توجه به این که مسابقات بین‌المللی ما مهم است رنکینگی که در جدول رده‌بندی داریم، رنکینگ واقعی ماست. من در جدول رده‌بندی رتبه ۷۴۷ جهان را دارم، اما توانستم در این رقابت‌ها پینگ‌پنگ بازان دارای رنکینگ ۱۴۷ و ۲۷۸ جهان را شکست دهم.

     

     

     

    طاهر خانی گفت: این مسابقات سطح کیفی خوبی دارد و نسبت به سال گذشته تعداد تیم‌ها و شرکت کنندگان بیشتر است. حتی تیم‌های هند و مجارستان هم با ورزشکاران قوی در این رقابت‌ها حضور یافته اند. از سوی دیگر با رایزنی‌های انجام شده امتیازات خوبی را برای این مسابقات در نظر گرفته‌اند که فرصت خوبی برای ماست تا بتوانیم رنکینگ خود را ارتقا دهیم.

     

     

     

    وی درباره آخرین زمان اعزام برون مرزی خود گفت: آخرین مسابقات بین‌المللی که در آن حضور داشتم به مسابقات کاپ فجر سال گذشته باز می‌گردد و این شرایط در مورد بیشتر ملی‌پوشان به غیر از سه، چهار بازیکنوجود داشته است. این در شرایطی است که پس از مسابقات فجر هم اردوی تیم ملی برگزار نشد هر چند قرار بود چندی پیش اردوی تیم ملی آغاز شود، اما آن هم منتفی شد.

     

     

     

    وی که در تهران، شمال و قزوین تمرین می‌کند، گفت: شرایط تمرین در شمال بهتر از مناطق دیگر است و شرجی بودن هوا به ما کمک می‌کند. پیشنهادم این است که یک کمپ تمرینی در مناطق شرجی مانند جنوب یا شمال راه‌ا‌ندازی کنند تا بتوانیم در شرایطی ایده‌آل تمرین کنیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "طاهرخانی:کاپ فجر می‌تواند رنکینگ ما را ارتقا دهد"
    تازه ترین اخبار