امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۷:۰۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33504
    ارسال خبر چاپ خبر
  •                       اختلاف شدید در نام گذاری این جام بیست و یکین دوره از رقابتهای فجر در حالی به میزبانی کشورمان برگزار گردید که از همان ابتدا حتی بر روی نام گذاری آن اختلافات و شبهات و اما واگرهای فراوانی وجود داشت! فدراسیون تنیس روی میز…

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اختلاف شدید در نام گذاری این جام

    بیست و یکین دوره از رقابتهای فجر در حالی به میزبانی کشورمان برگزار گردید که از همان ابتدا حتی بر روی نام گذاری آن اختلافات و شبهات و اما واگرهای فراوانی وجود داشت!

    فدراسیون تنیس روی میز ایران با بدعتی خطرناک با حذف ۱۹ دوره از این رقابتها منافع ملی جمهوری اسلامی ایران را تحت شعاع قرار داد.متاسفانه بجز سایت فدراسیون ووابستگان آن تمام رسانه های ملی و دولتی وخصوصا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بعد از انتشار اسناد موثق ما از این جام بعنوان بیست و یکمین دوره نام بردند که این هوشیاری رسانه ها وتلویزیون ستودنی و قابل ستایش است.

    مصاحبه ها و گفته های مسئولان فدراسیون در باره این جام و پیش بینی آنان!

    از مدتها قبل از برگزاری این مسابقات مسئولین مختلف فدراسیون در بیشتر رسانه ها و حتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی طی گفته ها و مصاحبه های گوناگون از موفقیت و روبه رشد بودن تنیس روی میز ایران سخن گفته بودند و با امیدواری صد درصدی از قهرمانی ایران در این جام نام برده می شد!

    این مصاحبه ها دقیقا برخلاف دیدگاهها و نظریات کارشناسی شده صاحب نظران و دلسوزان غیر وابسته و حتی وابسته صورت میگرفت ومعلوم نبود هدف از این آمارهای غیر واقعی که از تنیس روی میز کشور بصورت مداوم و با لج بازی محرز صورت میگیرد چه چیزی است؟

    تمام کارشناسان در باره وضعیت واقعی اسف بار تنیس روی میز کشوراز مدتهاپیش هشدار داده اما مسئولین فدراسیون تنیس روی میز که با اقلیتی از غیر پینگ پنگیها و نیمچه پینگ پنگیها وبرخی پینگ پنگیهای کت وشلواری که بدون برگزاری اردو، سرنوشت پینگ پنگ کشور را به حال خود رها کرده وصرفا در فرودگاههای بین المللی به دیدار بازیکنان آن هم جهت سفرهای خوش به جهت کارنامه سازی برای خود؛اداره می شود برای بقای خود دست به گزارشهای غیر واقعی میزدند.

    جناب رئیس خدا قوت!آقای مدیر تیمهای ملی خسته نباشید!آقای مربی بزرگسالان سفر ها خوش گذشت؟مربیان جوانان؛ کوبازیکنان پرورش یافته شما؟کجاست تنیس روی میز موفق ایران؟طبق کدام آمار وارقام موثق دم از پیشرفت میزنید؟

    ارزیابی تیمهای خارجی در جام فجر

    علیرغم آمارها و گزارشات فدراسیون تنیس روی میز کشور تیمهای خارجی شرکت کننده در بیست ویکمین جام فجر نه تنها تیمهای اصلی ملی این کشورها نبوده بلکه حتی بجز چند نفربقیه بازیکنان رده چندم آنان بودند.

    در ارتباط با تیم بلاروس که طبق اظهارات مربی این تیم با خبرگزاری باشگاه جوان که گفته بود تیم فعلی تیم اصلی ما نیست! در ارتباط با افغانستان و عراق و لبنان هم که وضعیت از قبل مشخص بوده که نیازی به بررسی این تیمها نمی باشد.تیم مجارستان نیز یکی از بازیکنان قابل قبول خود را به ایران اعزام کرده بود که رو سکووجزو مدال آوران قرار گرفت.تیم هند نیز تیم چندم خود را با تلفیقی از بازیکن دسته یک و رده های بعدی به این مسابقات اعزام کرده بود که باز هم دو نفر از آنان به فینال راه یافتند!

    از بانوان مظلوم و محو شده که با ظلم مشخص مواجه شده اند فعلا چیزی نگویم زیرا باید بحال و روز آنان خون گریست!

    بررسی شکستهای بازیکنان ایرانی:

    از مدتها پیش که تنیس روی میز ایران با ناکارآمدی مربیان که همراهان وهمسفرهای تفریحی نام گرفته اند وهمچنین توجه و تمرکز چند نفر خاص بر روی نوشاد ودر مجموع تک بازیکنان باب شد وبه تمام هشدارها و دلسوزیهای صاحب نظران حق گو کمترین اهمیتی داده نشد بیشتر بازیکنان ایران از جمله شاهین اخلاق پسند کاپیتان باسابقه کشورمان و مهران احدی و افشین نوروزی و واحد مالمیری و میدیا لطف اله نسبی و خصوصا عارف احمدی فر و فرقدانی و خطیون که این جوانان رشید و بااخلاق که حتی در فدراسیونهای قبلی مورد بی مهری قرار گرفتند….با بی انگیزگی مضاعف روبرو شده ودلیل آن کمرنگ شدن و بی توجهی و بی مهری و در یک کلام باندی عمل کردن آقایان در قبال آنان بود.

    وقتی هیچ اردویی برای بزرگسالان برگزار نشده است ووقتی با مربیان کت وشلوار پوش طرف هستیم ووقتی بازیکنان بصورت مکرر در فرودگاه مربی یا همان همسفر را زیارت میکنند وقتی شاهین و مهران و میدیا و احمدی فر و فرقدانی و خطیون و…ماههاست به هیچ اردویی اعزام نشده اند،ووقتی سالهای سال است ترکیب تیمهای ملی آقایان و بانوان بزرگشال تغییری نکرده ود نهایت وقتی گرفتار می شویم دست به دامان کمپ ماست مالی شده اشلاگر می شویم وقتی سطح مربیان از سطح بازیکنان فعلی پایین تر است و…

    آقای رئیس ؛جناب مدیر تیمهای ملی ؛آقای مربی تیم بزرگسالان این است آن آشی که برای تنیس روی میز پخته اید!تازه این اول کار است و مطمئنا طبق پیش بینی های قبلی ما که تماما بصور ت اسناد در همین سایت موجود است ویقینا همه آنها در حال به واقعیت پیوستن است باید منتظر خبر های تلخ اما واقعی در این رشته باشیم!

    معلوم نیست تنیس روی میز ایران چطور و چگونه قرار است در آسیا صاحب مدال گردد؟

    بهتر است تا دیر نشده سکان این رشته کاملا تخصصی را به صاحبان کاربلد وزحمت کش آن تحویل بدهیم!

    آیا این مربیگری ومدیریت است که بدون هیچ اردویی بر گُرده این رشته مظلوم سواری بکشیم؟اگر این مربیگری است که ابرام چرخی هم توانایی همسفری را دارد.

    درخاتمه از مسئولان میخواهیم برای رسانه ها مشخص نمایند که چند بازیکن از ایران ارتقاء رنکینگ گرفته و چند بازیکن سقوط کردند؟

    چقدر به فدراسیون جهانی باج دادیم و چقدر برداشت کردیم؟

    شاید فردا جناب رئیس و حقوق بگیران فدراسیون در رسانه ها حاضر شده و دلیل این شکستها را خستگی نوشاد یا اتفاق نادر ویا ….اعلام نمایند دقیقا همانند آقای میرصادقی که دور روز قبل از مصاحبه با شبکه خبر از فدراسیون جایزه دریافت کرده بودند!

    ادامه دارد……

    مدیر سایت:سید منصور علوی

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تحلیل/ جام فجروضعیت واقعی تنیس روی میز ایران را نمایان کرد!(قسمت اول)"
    تازه ترین اخبار