امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۳:۱۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33511
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با پایان رقابتهای جوانان جهان در هند(حیدر آباد) چینی ها تمام مدالهای انفرادی را درو کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ با پایان رقابتهای انفرادی جوانان جهان در هند(حیدرآباد) بازیکنان چین تمام سکوها را تصاحب کرده و مدالهای رنگاررنگ را سهم خود کردند. در بخش انفرادی ژن دانگ فن از چین به مقام…

    با پایان رقابتهای جوانان جهان در هند(حیدر آباد) چینی ها تمام مدالهای انفرادی را درو کردند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ با پایان رقابتهای انفرادی جوانان جهان در هند(حیدرآباد) بازیکنان چین تمام سکوها را تصاحب کرده و مدالهای رنگاررنگ را سهم خود کردند.

    در بخش انفرادی ژن دانگ فن از چین به مقام قهرمانی دست یافت و مدال خوش رنگ طلا را برگردن آویخت. این بازیکن چینی همان بازیکنی است که پوریا عمرانی تنها نماینده کشورمان در این مسابقات را شکست داد.

    گائویان لین دیگر ملی پوش چینی بود که برابر هموطن قدرتمند خود با نتیجه ۴بر۲ شکست خود و صاحب مدال نقره شد.

    اصل جدول فینال و ریز نتایج آن در زیر آمده است:

    در این مسابقات دوبازیکن چینی دیگر به نامهای چن هائو وشنگ پنگ مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

    در بخش بانوان نیز این چینی ها بودند که مدالهای خوش رنگ را از آن خود کردند.سه نفر از چهار نفر راه یافته به دور نهایی از کشور چین و یک بازیکن دیگر ازآلمان بود.

    در نهایت یولینگ ژیو با غلبه برتمام حریفان به مدال طلا رسید ودیگر هموطن او به نام یوتینگ گو به مدال نفره ومقام دوم اکتفا نمود.

    در بخش دونفره پسران تیمهای اول و دوم چینی بودند وزوج تایوان وچین به مقام سوم مشترک رضایت دادند.

    در دونفره بانوان نیز این چینی ها بودند که مدالهای طلا و نقره را برگردن آویختند تیمهای دونفره ژاپن و رومانی به مقام سوم مشترک رسیدند.

    در قسمت میکس دوبل نیز این چینی ها بودند که همانند بخشهای دیگر صاحب مدالهای طلا و نقره شدند.وزوج میکس آلمان وچین بصورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی جوانان هند(حیدر آباد)/ تمام مدالها به چینیها رسید"
    1. amidi گفت:

      با سلام اکنون ریاست فدراسیون چین میتواند بگوید که ما در المپیک اینده روی سکو هستیم چون در رده های سنی پایین تر هم نیروهای کارامد دارند. واگر تکیه به یک نفر کنیم ، با یک سرماخوردگی همه چیز از دست میرود.


    تازه ترین اخبار