امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۱۴:۵۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33526
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم ملی پینگ پنگ هند گفت: رمز موفقیت پینگ پنگ هند در سالهای اخیر حضور مربیان خارجی است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مربی تیم ملی تنیس روی میز هند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان کرد: رقابتهای بین المللی جام فجر در ایران امسال نسبت به سال گذشته در سطح بالاتری…

    مربی تیم ملی پینگ پنگ هند گفت: رمز موفقیت پینگ پنگ هند در سالهای اخیر حضور مربیان خارجی است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مربی تیم ملی تنیس روی میز هند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان کرد: رقابتهای بین المللی جام فجر در ایران امسال نسبت به سال گذشته در سطح بالاتری برگزار شد تا جایی که من از این موضوع شگفت زده شدم در ابتدا مسابقات زیاد خوب اغاز نشد اما رفته رفته رقابتها پیشرفت کرد و بازیها هیجان انگیزتر شد.

     

    اکثر تیمهای شرکت کننده در مسابقات جام فجر بر این باورند که هند تیم قدرتمندی است و حریف سرسختی برای آنان محسوب می شد وی درباره علت پیشرفت ورزش تنیس روی میز در هند توضیح داد: در ابتدا هند فقط از مربی داخلی استفاده می کرد اما بعد از این نتیجه رسیدیم که برای پیشرفت باید از مربیان خارجی کمک بگیریم به همین دلیل از کشورهای اتریش، فرانسه، بلاروس و سوئد مربی آوردیم و همین عامل باعث شد تا کشورمان در این رشته ورزشی پیشرفت کند.

     

     

    مربی تیم ملی هند از اعزام چند بازیکن کشورش به فرانسه و استرالیا خبر داد و گفت: ما برای تمرین ۳ بازیکن کشورمان را به خارج فرستادیم لژیونر شدن آنها باعث شد تا هر وقت به کشور باز می گردند ما شاهد پیشرفتشان باشیم و متوجه شویم که چقدر سطح بازی ما با کشورهای اروپایی متفاوت است و ضعیف هستیم از آن به بعد بود که فکر تقویت بازیکنانمان در این رشته ورزشی افتادیم.

     

    وی ادامه داد: کشور ما ۲۶ استان دارد که هر استان ۱۵ تا ۲۰ تورنمنت داخلی در طول یک سال برگزار می شود در این مسابقات ما استعدادهای پینگ پنگ هند را کشف می کنیم تا در تیم ملی از آنها استفاده کنیم.

     

    از مربی تیم ملی هند درباره تعداد دفعات اعزام بازیکنان این کشور به مسابقات برون مرزی پرسیدیم که پاسخ داد: ما در طول سال زیاد به مسابقات برون مرزی می رویم و در هر سفر ۵ مرد و ۵ زن را همراه خود خواهیم برد که البته تجربه بازیکنان ما بالا می رود و سطح بازیشان پیشرفت خواهد کرد.

     

    وی خاطر نشان کرد: ایران پینگ پنگ بازان بسیار قدرتمندی دارد و سطح بازی آنها بالاست ما با ترکیب تیم جوانانمان به ایران آمده ایم و در کل بسیار از این سفر و حضور در مسابقات راضی هستم./

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مربی تیم ملی هند: رمز موفقیت هند، مربیان خارجی هستند/ بازیکنان ما لژیونر شده اند"
    تازه ترین اخبار