امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۶:۲۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33528
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: به دلیل آنفلوآنزای شدید، بدنم افت کرده بود و نتوانستم در جام فجر نتیجه بگیرم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعلام کرد؛ من سالهاست که به عنوان نفر دوم پینگ پنگ ایران در رده بندی فدراسیون…

    کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: به دلیل آنفلوآنزای شدید، بدنم افت کرده بود و نتوانستم در جام فجر نتیجه بگیرم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعلام کرد؛ من سالهاست که به عنوان نفر دوم پینگ پنگ ایران در رده بندی فدراسیون جهانی قرار گرفته ام، با این وجود هر ۶ ماه یکبار مرا به تورنمنت های بین المللی اعزام می کنند. همین عامل باعث شده است که بسیار افت کنم، حتی با مسابقات بین المللی جام فجر که در ایران برگزار شد نیز بیگانه بودم، متاسفانه مسابقات برون مرزی فقط محدود به چند نفر است.

     

    وی درباره علت باختش در رقابتهای انفرادی جام فجر، بیان کرد؛ در رویارویی با محمدرضا نعمتی شکست خوردم و از دور رقابتها کنار رفتم، می دانم رنکینگم هم پایین خواهد آمد، اما برایم دیگر اهمیتی ندارد، من به آنفلوآنزای شدیدی دچار بودم و همین عامل باعث شد تا از نظر آمادگی جسمانی افت کنم و نتوانم خوب بازی کنم.

     

    اخلاق پسند که سابقه حضور در رقابتهای المپیک را نیز دارد، سطح رقابتهای بین المللی جام فجر در ایران را متوسط رو به بالا ارزیابی کرد.

    سطح رقابتهای تنیس روی میز جام فجر متوسط رو به بالا بود، کشورهای شرکت کننده تیمهای خوبی نداشتند. بجز یک بازیکن تیم مجارستان، یک بازیکن هند که پینگ پنگ بازان قدرتمندی بودند، سایر نفرات خارجی کیفیت بازی بالایی نداشتند.

     

    کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز، درباره لزوم برگزاری اردو برای تیم ملی تنیس روی میز و اعزام به پروتورهای مختلف، گفت: تیم ملی به برگزاری اردوهای باکیفیت احتیاج دارد، اردوهایی که در مکان مناسب برگزار شود، حریف تمرینی قوی داشته باشیم و مربی خوب، همچنین اعزام های برون مرزی است که بازیکنان را در شرایط ایده آل قرار خواهد داد.

     

    وی اضافه کرد: حتی زمانی که ۳ سال اردوی شبانه روزی در کنار کره ای ها داشتیم، مکان اردو که تهران بود، مناسب نبود و ما همان موقع هم بارها از این موضوع اعتراض کرده بودیم، اما شرایط حریف تمرینی قوی و مربی خوب باعث شد تا آن اردو موثر باشد، اما ترجیح می دهم اردوی تیم ملی در مکان هایی باشد که نزدیک به سطح آب است، مثل شهرهای شمالی، کیش و … که سرعت توپ مناسب باشد.

     

    اخلاق پسند در پاسخ به اینکه اگر قرار باشد در هرماه یک هفته برای تیم ملی اردو بگذارند به تهران خواهد آمد یا خیر، گفت؛ باید شرایط را بسنجم، هرچند دفعه پیش هم به دلیلی مخالفت چند بازیکن اردو برگزار نشد، زیرا حاضر نبودند به تهران بیایند. من نیز خیلی دیر متوجه شدم که قرار است اردویی برگزار شود.

     

    البته بهتر است از بازیکنان خارجی هم دعوت کنند تا حریف تمرینیی داشته باشیم، زیرا بازیکنان ایرانی به هم عادت کرده اند و تمرینات آنها نمی تواند کارآیی لازم را داشته باشد.

    وی در پایان با اشاره به تیم باشگاهی اش (پتروشیمی بندر امام ماهشهر) اعلام کرد که نمی توان بانک دی را صددرصد قهرمان دانست.

     

    اخلاق پسند در این باره توضیح داد؛ در مسابقات تیمی جام فجر، ما از بانک دی خیلی عقب نبودیم و حتی می توانستیم برنده از میدان بیرون بیاییم، اما شرایط اینگونه رقم خورد و ما نتوانستیم به مرحله نهایی راه یابیم.

     

    لازم به ذکر است؛ در مسابقات تیمی جام بین المللی فجر، تیم بانک دی قهرمان شد، مجارستان در جایگاه دوم ایستاد و تیم های پتروشیمی بندر امام ماهشهر و هند، به طور مشترک سوم شدند

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق پسند؛کاپیتان تیم ملی: با مسابقات جام فجر غریبه بودم !"
    تازه ترین اخبار