امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۷:۳۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33541
    ارسال خبر چاپ خبر
  • چند ماه بعد از انکه با ارایه برخی مستندات خاص و عنوان کردن مشکلات عجیب بین سیما لیموچی، سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان و فدراسیون از تیم ملی جدا شد،نگذشته که حالا به طور ناگهانی و بدون سروصدا و دور از اطلاع رسانی لیموچی مجددا به سمت خود بازگشته است. دوست داران این رشته…

    چند ماه بعد از انکه با ارایه برخی مستندات خاص و عنوان کردن مشکلات عجیب بین سیما لیموچی، سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان و فدراسیون از تیم ملی جدا شد،نگذشته که حالا به طور ناگهانی و بدون سروصدا و دور از اطلاع رسانی لیموچی مجددا به سمت خود بازگشته است.

    دوست داران این رشته و اهالی رسانه به خوبی به یاد دارند که چرا و چگونه لیموچی را از تیم ملی جدا کردند اما گویا در حال حاضر آن مسایل به طور کامل به دست فراموشی سپرده شده است. چرا که سرمربی سابق تیم ملی بانوان به درخواست خود فدراسیون دوباره هدایت تیم تنیس روی میز در مسابقات جام فجر به میزبانی تهران را برعهده داشت.

    لیموچی در این‌باره به«گل» گفت: مشکل خاصی بین من و فدراسیون وجود نداشت. قبلا هم گفته‌ام که فدراسیون می‌تواند که هر وقت که خودش صلاح می‌داند مربی تیم را عوض کند، چرا که حتما کسی جز من می‌توانسته کمک تیم باشد. همین حالا هم اگر نظر فدراسیون تغییر کند من جایگاهم را با شخص دیگری عوض خواهم کرد. و افزود: این پیشنهاد از طرف فدراسیون بوده و ابلاغیه رسمی‌کشور دارد. به هر حال فدراسیون من را به کلاس‌های مختلف برای کسب علم مدرن این رشته فرستاده و طبیعی است که باید آن هزینه‌ها به داخل کشور برگردد. من هم برای همین موضوع به تیم برگشتم و حالا که بچه‌ها در جام فجر به سر می‌برند، تمام تلاشم را برای موفقیت بچه‌ها به کار خواهم بست!

    نکته جالب آنکه زارع‌پور رئیس فدراسون پنگ‌پنگ در زمان قطع همکار با لیموچی آن مورد را خواست نهادهای نظارت بالادست عنوان کرد اما با آوردن سموعی به راس تیم ملی مورد انتقاد بیشتر قرار گرفت! ضمنآنکه مشخص نشد مجوز فعالیت کنونی لیموچی چطور دوباره صادر شده است؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازگشت غیرمنتظره سرمربی ممنوع‌الکار پینگ‌پنگ بانوان/لیموچی: ابلاغیه رسمی دارم"
    1. فریبا قوام زاده گفت:

      با سلام شاید باید فکر کرد عذر خواهی طرق مختلفی دارد….ولی اقرار به اشتباه وقتی دلنشین است که شفاف و صریح باشد واشتباه مال همه است بالادستی ها هم انسان هستند و خطاکار…


    تازه ترین اخبار