امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۱۵:۳۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33556
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن تیم تنیس روی میز بانک دی گفت: مسابقات بین المللی جام فجر برای بازیکنان ایران به گونه ای بود که پول می دادند تا رنکینگ بگیرند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شهرام سربخشیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: در مسابقات انفرادی جام فجر پینگ پنگ غیر از بازیکنانی که…

    بازیکن تیم تنیس روی میز بانک دی گفت: مسابقات بین المللی جام فجر برای بازیکنان ایران به گونه ای بود که پول می دادند تا رنکینگ بگیرند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شهرام سربخشیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: در مسابقات انفرادی جام فجر پینگ پنگ غیر از بازیکنانی که در دسته برتر بودند از بقیه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به عنوان ورودی می گرفتند در واقع این موضوع مثل یک شعار طنزز بین پینگ پنگ بازان بود که صد تومان بده رنکینگ جهانی بگیر.

     

     

    وی تصریح کرد: من مدت ۲۱ سال در رده های مختلف سنی ملی پوش بودم اما سال پیش به دلیل مشکلاتی که با فدراسیون داشتم نه در لیگ سال ۹۰ بازی کردم و نه در هیچ کدام از مسابقات رده بندی دسته برتر، دسته یک و.. حضور یافتم اما امسال به دلیل اینکه شناخت خوبی روی مربی تیم بانک دی یعنی ابراهیم علیدخت داشتم جذب این تیم شدم و در رقابتهای جام فجر نیز به خاطر تیمم مجبور به شرکت شدم اگر تیمم نبود شرکت نمی کردم.

     

     

    سربخشیان درباره علت مشکل خود با فدراسیون تنیس روی میز گفت: در بازیهای آسیایی ماکائو بود که من جزو اولین نفرات واجد شرایط برای اعزام بودم اما مرا نبردند و بعد هم اعلام کردند که مسابقه می گذاریم و تو را می بریم اما این اتفاق نیفتد و من بسیار دلخور شدم. یکی از مشکلاتم با آنها نیز بر سر مسائل مالی بود زیرا در لیگ دو سال گذشته عضو تیم باشگاهی سایپا بودم و ۱۰ میلیون تومان از آنها طلب داشتم اما سایپا به من گفت که پولم را به حساب فدراسیون ریخته و من ناچار هستم طلبم را از فدراسیون بگیرم و به قدری در خواسته ام پافشاری کردم تا سرانجام پس از یک سال موفق شدم مبلغ طلبم را به صورت کامل دریافت کنم.

     

     

    ملی پوش سابق کشورمان در پاسخ به این پرسش که در مدت یک سالی که در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده است سطح بازی اش افت کرده است یا خیر بیان کرد: به طور حتم در این یک سال به بازی من ضربه های زیادی خورد و سطح بازی ام ا فت کرد حتی پیش ازاین جزو رنکینگ فدراسیون جهانی نیز بودم که به دلیل شرکت نکردن در تورنمنت های بین المللی از رنکینگ خارج شدم.

     

     

    سربخشیان وضعیت کنونی تنیس روی میز کشور را وخیم ارزیابی کرد و گفت: تنیس روی میز اکنون فقط به ۲ یا ۳ نفر محدود می شود فقط این نفرات خاص هستند که به مسابقات بین المللی اعزام میشوند و تجربه کسب می کنند بقیه بازیکنان از این امکانات محروم هستند اگر آنان دو نفر خاص یک روز به دلیل مشکلی نخواستند پینگ پینگ بازی کنند این ورزش در ایران به پایان خواهد رسید! زیرا برای بقیه کاری نکرده اند.

     

     

    وی ادامه داد: این درحالی است که کشور هند در هر اعزام بدون مرزی ای ۱۰ یا ۱۵ بازیکن را همراه مربی خود خواهند برد تا هم تجربه کسب کنند هم رنکینگ خود را افزایش داده و سطح بازی بازیکنان خود را بالا ببرند ایران نسبت به این کشور پینگ پنگ بازان بهتری دارد ما قدرشان را نمی‌داند.

     

     

    بازیکن تیم بانک دی درباره تیمش گفت: تیم ما تیم خوبی است از مربیان نیز بسیار راضی هستم در واقع اگر علیدخت مربی خوبی نبود من در این تیم بازی نمیکردم بازیکنان خوبی نیز همچون نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و واحد مالمیری دارد اما ما خیلی در کنار هم بازی و تمرین نمی کنیم زیرا نوشاد و نیما بیشتر خارج از کشور هستند و فرصتی برای در کنار ما بودن ندارند.

     

     

    سربخشیان درباره مسابقات بین المللی جام تنیس روی میز بیان کرد: مسابقات سطح خوبی داشت به خصوص دو تیم هند و مجارستان که بسیار خوب ظاهر شدند.

     

     

    وی در انتها خاطرنشان کرد: برای پیشرفت باید برای تیم ملی اردو برگزار شود الان وضعیت به گونه ای است که حتی اگر اردو هم بگذارند بازیکنان نمی روند و ترجیح می‌دهند خودشان تمرین کنند اردو نیاز به مربی خوب و حریف تمرینی قوی دارد این سوال برایم همیشه مطرح است که اگر ما مربی خارجی داریم پس کجاست؟ چرا یک بار به ایران نمی آید؟ اگر هم نداریم که چرا از آن صحبت می کنند باید به این مسائل پرداخته شود

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سربخشیان:صدهزار تومان بده رنکینگ جهانی بگیر!"
    تازه ترین اخبار