امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۶:۴۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33560
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پریسا صمدی در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی پانا درباره بازی های تیم ملی بانوان در رقابت های فجر کاپ اظهار کرد: رقابت های فجرکاپ در سطح بسیار خوبی برگزار شد و تیم ملی بانوان ایران در این دوره از رقابت ها بازی های خوبی به نمایش گذاشت….

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پریسا صمدی در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی پانا درباره بازی های تیم ملی بانوان در رقابت های فجر کاپ اظهار کرد: رقابت های فجرکاپ در سطح بسیار خوبی برگزار شد و تیم ملی بانوان ایران در این دوره از رقابت ها بازی های خوبی به نمایش گذاشت.

    وی افزود: ما با شکست تیم ملی مجارستان در مرحله نیمه نهایی به فینال مسابقات راه یافتیم و در فینال با تیم قدرتمند هند بازی و نتیجه را ۳ بر صفر به این تیم واگذار کردیم.

    عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان ادامه داد: برد مقابل تیم ملی مجارستان پیروزی خیلی خوبی بود زیرا این تیم رنکینگ بالاتری نسبت به تیم ما دارد و همچنین سطح بازی آنها از ما بالاتر است. ما قبلا با این تیم بازی کرده بودیم و با توجه به شناختی که از آنها داشتیم، توانستیم پیروز میدان باشیم.

    صمدی تصریح کرد: تیم هند یکی از بهترین تیم های جهان است و در رده بندی جهانی از ما بهتر هستند. آنها با بهترین بازیکنان خود در این رقابت ها شرکت کرده بودند و ما در مقابل این تیم خیلی خوب بازی کردیم و فاصله باخت ها خیلی زیاد نبود.

    وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی مجارستان در اولین بازی هایی که با آنها داشتیم به راحتی ما را شکست می دادند اما در این دوره از رقابت ها مغلوب ما شدند و اگر با تیم ملی هند بازی های بیشتری برگزار کنیم، می توانیم آنها را هم شکست دهیم.

     

    عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان در خصوص سطح کیفی مسابقات فجر کاپ گفت: سطح رقابت ها بسیار مطلوب بود و تیم های خوبی در این دوره از رقابت های فجر کاپ شرکت کرده بودند. هند و مجارستان قوی تر از سال گذشته بودند.

     

    صمدی افزود: ما بازیکنان توانمندی در تنیس روی میز داریم و اگر سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه انجام شود، قطعا نتایج مطلوب تری به دست خواهیم آورد.

     

    وی ادامه داد: با این هدف که رنک های بالاتر از خودم را شکست دهم و ارتقای رنکینگ داشته باشم و بتوانم مقام بیاورم در رقابت های فجر کاپ شرکت کردم.

     

    به گزارش پانا، تیم ملی تنیس روی میز الف بانوان کشورمان متشکل از ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، مریم صامت و پریسا صمدی به سرمربیگری سیما لیموچی در رقابت های تیمی فجر کاپ به نائب قهرمانی رسید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پریسا صمدی:می توانیم روزی هند را هم شکست ‌دهیم"
    تازه ترین اخبار