امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۷:۰۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33584
    ارسال خبر چاپ خبر
  • لیموچی، سرمربی سابق تیم بانوان که به عنوان سرمربی تیم ملی A بانوان در رقابت‌های بین‌المللی کاپ فجر حضور داشت عنوان کرد که هیچ گاه از پینگ‌پنگ دور نبوده و اگر فدراسیون فکر کند من می‌توانم کمکی به تیم ملی کنم برای او فرقی ندارد که با چه عنوانی با فدراسیون همکاری کند. به گزارش…

    لیموچی، سرمربی سابق تیم بانوان که به عنوان سرمربی تیم ملی A بانوان در رقابت‌های بین‌المللی کاپ فجر حضور داشت عنوان کرد که هیچ گاه از پینگ‌پنگ دور نبوده و اگر فدراسیون فکر کند من می‌توانم کمکی به تیم ملی کنم برای او فرقی ندارد که با چه عنوانی با فدراسیون همکاری کند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سیما لیموچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مسابقات پینگ‌پنگ کاپ فجر، گفت: این مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و تیم هند که دارای رنکینگ ۲۷ جهان هستند و در بیشتر مسابقات بین‌المللی هم حضور دارند، با بازیکنان اصلی‌اش در این رقابت‌ها حضور داشت و تیم‌های مجارستان ، آذربایجان و لبنان هم نفرات خوی را در این مسابقات داشتند.


    وی ادامه داد: بازیکنان ما بسیار خوب بازی کردند، اما مدتی است از مسابقات بین‌المللی دور شده‌اند و آخرین بار ندا شهسواری در المپیک حضور داشت و مابقی بازیکنان هم قبل از آن در خرداد مسابقه برون مرزی داشته‌اند. در نتیجه‌ تجربه کافی مقابل حریفان بین‌المللی خود ندارند. هر چند آنها روز به روز مقابل حریفانشان بهتر ظاهر شدند.

     

    وی ادامه داد: بانوان ما به مسابقاتی همچون کاپ فجر نیاز دارند تا بتوانند تجربه کسب کنند آنها شاید از نظر کیفی فاصله زیادی با حریفشان در این مسابقات نداشتند، اما نداشتن تجربه علت شکست آنها بود.

     

    لیموچی خاطر نشان کرد: معتقدم که در کنار مسایل تکتیکی و فیزیکی باید مسایل روانشناسی بازیکنان هم مورد ارزیابی قرار گیرد و با شرکت در مسابقات مختلف تجربه بازی مقابل بزرگان را به دست آورند.


    وی درباره عملکرد ندا شهسواری در این رقابت‌ها، گفت: شهسواری در این مسابقات خوب بود، اما باید کمی بر روی بدنسازی بازیکنان کار شود باز هم تاکید می‌کنم که آنها نیاز دارند به صورت مرتب در تورنمنت های مختلف شرکت کنند، بانوان پینگ‌پنگ ایران با بازی‌های هم تیمی‌هایشان آشنا هستند ، اما باید ما سیستم‌های مختلف تمرین کنند تا بتوانند نتیجه‌ بگیرند.

     

    به گزارش ایسنا، لیموچی که پیش از المپیک به عنوان مربی تیم ملی بانوان فعالیت می‌کرد، در زمان اعزام از تیم کنار گذاشته شد. وی در مسابقات اخیر به عنوان سرمربی تیم ملی «الف» با فدراسیون فعالیت داشت.

     

    وی درباره بازگشتش به فدراسیون گفت: فدراسیون از من دعوت کرد به عنوان مربی در کنار تیم ملی «الف» در مسابقات کاپ فجر حضور داشته باشم و من هم پذیرفتم. من این وظیفه را در خودم حس می‌کنم که برای نیاز بانوان پینگ‌پنگ در این حوزه فعالیت کنم آنها وقتی شنیدن که چنین پیشنهادی به من شده است با من تماس گرفته و گفتند که خوشحال می‌شوند من برگردم.

     

    لیموچی گفت: زمانی که می خواستم تصمیم بگیرم فشار سختی به من وارد شد چون یک بار از تیم کنار گذاشته شدم اما نمی‌خواهم تجربه خود را از بازیکنان دریغ کنم. اگر کسی بهتر از من هست باید از او استفاده شود و بهترین‌ها در کنار تیم ملی باشند. فدراسیون به من ابلاغ داد که سرمربی تیم ملی «الف» بانوان در این دوره از رقابت‌ها باشم. این در شرایطی است که یک ماه پیش هم مدرس کلاس مربیگری بانوان بودم.


    لیموچی اضافه کرد: کار اصلی من تنیس روی میز است و از زمانی که ورزشکار این رشته بودم تا مسئول، مدیر محقق ، داور بین‌المللی ، مدرس و مربی بوده ام. هیچ وقت از این رشته دور نشده‌ام. این رشته از پدرم به من ارث رسیده است و کسی نمی‌تواند این ارث را از من بگیرد، مگر این که عاملی به اسم خدا من را از این ارث دور کند.


    وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده قرار است دوباره به عنوان مربی به تیم ملی بانوان برگردید؟ گفت: در این باره فدراسیون صحبتی را با من نداشته، اما اگر فکر کنند که من می‌توانم کمکی برای تیم ملی باشم من هم کار خود را ادامه می‌دهم و فرقی نمی‌کند که عنوان من چیست.

    توضیح مدیر سایت:

    فدراسیون تنیس روی میز در حالی سیما لیموچی را بعنوان سرمربی تیم ملی (الف) بزرگسالان ابلاغ داده است که طی یک ابلاغ دیگر برای تیم ملی(ب) از مربی استفاده شده که هیچگونه سابقه بازیکن سازی و فعالیت و علمی و فنی در این رشته نداشته وصرفا بصورت خلق الساعه و ویک شبه وبدون در نظرگرفتن سایر مربیان برجسته و پینگ پنگی صاحب حق کشور که تمام عمر و جوانی خود را صرف این رشته کرده استفاده کرده است!

    ابلاغ زنندگان این احکام با این کار توهینی آشکار به مربیان برجسته تنیس روی میز کشور کرده که در کارنامه خود به مراتب سابقه و عملکردی بیشتر و بهتر از مربیان خلق الساعه دارند.

    یعنی واقعا مسئولین خبرندارند بخاطر این انتصابات عجیب که معلوم نیست از کجا نشات میگیرد چقدر اعتراض و شکایت از ملی وپوشان و….برای ما ارسال شده است؟

     خوب طبیعتا اینگونه ابلاغها خنثی کننده نقش مربیان برتر است!

    اگر بخواهی پیگیر عامل اصلی اینگونه انتصابات باشی مطمئنا به نتیجه نخواهی رسید اما در این میان یک سوال اساسی مطرح میگردد که انتصاب مربیان خلق الساعه و بدون رزومه وکارنامه در بخش بانوان  در حالی صورت گرفته که خانم پوستین دوز در فدراسیون وخصوصا درکمیته فنی حضور نداشته است!

    پس دقیقا چه کسی در این انتصاب شبهه دار دخالت داشته است؟نماینده و کارشناس وعضو کمیته فنی از طرف بانوان چه شخص یا اشخاصی بوده اند؟

    چه کسی پشت ماجراست؟

    البته شاید هم سرپرست کمیته مربیان این تصمیم را گرفته باشد! تا نظر شما چه باشد؟

    بزودی در باره انتخاب مربیان خاق الساعه مطالب جدیدی منتشرخواهد شد…

    لطفا منتظر باشید….

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سیما لیموچی: پینگ‌پنگ ارث پدری‌ام است! (توضیح مدیر سایت)!"
    1. فریبا قوام زاده گفت:

      با سلام حضور مجدد ایشان نشان میدهد که کسانی را که خون تنیس روی میز در عروقشان جاری است .. بالادستی و پایین دستی و وسط دستی نمیتواند از تنیس روی میز دور کند..

    2. بازيکن دسته برتر ايران گفت:

      به نظر من خانم مهناز رجبیان خانم خوبی هستند و در کارنامه ی خود در سطح آموزش و پرورش سوابق نسبی خوبی را بر جای گذاشته اند .اما چون هرگز بازیکن تیم ملی نبودند و برای تیم ایران مسابقه نداده اند نباید مربی تیم ملی باشند.
      به نظر من حداقل حتی مربی سوپر لیگ هم نبوده اند.

      بسیار هستند مربیانی که سابقه بازی کردن در سطح تیم ملی ایران و قهرمانی کشوری را داشته اند و نیز مربی سوپرلیگ بوده اند و کار تیم داری را انجام داده اند.

      بسیاری از بازیکنان تیم ملی سابق را داریم که بازی را کنار گذاشته اند و در حال حاضر مربی هستند چرا از آنها استفاده نمی شود؟

      در این مسابقات مربی تیم ملی آذربایجان یکی از بازیکنان تیم ملی قدیمی ککشور آذربایجان بودند و بازی را به شکل حرفه ای کنار گذاشته و مربی تیم ملی شدشه بودند.

      اما بازیکنان تیم ملی ایران زمانیکه بازی با زندگی بازیکنی خود خداحافظی می کنند پس از آن کلا از صحنه باید کنار بروند.

      این خیلی اشتباه است.باید کسی مربی تیم ملی باشد که برای تیم ملی ایران توپ زده باشد کسی که بازی بین المللی کرده باشد و بتواند بازیکنی که می خواهد بین گیم راهنمایی کند را بفهمد.

      استفاده از خانم سیما لیموچی و ویدا عبدی برای این سمت مناسب بود اما قبل از خانم رجبیان بسیار مربیان دیگری بودند که می بایست از آنها استفاده می شد.

      از این نوع مطالب زیاد نوشته شده اما ترتیب اثری داده نشده چون اصولا فایده ندارد و گوش شنوایی وجود ندارد.


    تازه ترین اخبار