امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۰:۴۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3365
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با ورود ورزشکاران مدعو از کشورهای عراق، ترکیه، روسیه، رومانی و مالزی شمارش معکوس رقابتهای بین المللی شهرهای خواهر خواندهٔ اصفهان آغاز شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، این مسابقات ۱۷ تا ۲۲ شهریور ماه در  رشتهٔ  تنیس روی میز (بانوان) برگزار می‌شود. این رویداد بین المللی ۱۷ شهریور ماه طی مراسمی رسمی…

    با ورود ورزشکاران مدعو از کشورهای عراق، ترکیه، روسیه، رومانی و مالزی شمارش معکوس رقابتهای بین المللی شهرهای خواهر خواندهٔ اصفهان آغاز شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، این مسابقات ۱۷ تا ۲۲ شهریور ماه در  رشتهٔ  تنیس روی میز (بانوان) برگزار می‌شود.

    این رویداد بین المللی ۱۷ شهریور ماه طی مراسمی رسمی با حضور مقامات رسمی ورزش ایران و شهرداری اصفهان و نیز مقامات شهرداریهای شهرهای خواهر خواندهٔ اصفهان و ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها، در باغ غدیر اصفهان افتتاح می‌شود.

    مسابقات بین المللی شهرهای خواهر خواندهٔ اصفهان به منظور تبادل تجربیات و استفادهٔ حداکثری از ظرفیتهای شهرهای خواهر خوانده تدارک دیده شده است. لازم به ذکر است شهرهای خواهر خواندهٔ اصفهان به شرح زیر می‌باشند:

    نجف (عراق)، یاش (رومانی)، استانبول (ترکیه)، سن پترزبورگ (روسیه)، کوالالامپور (مالزی)
    اخبار مربوط به این رقابت‌ها از وب سایت فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین و سایت هیات ورزشی جانبازان و معلولین اصفهان منعکس خواهد شد.
    گفتنی است تیم پاکستان از حضور در این مسابقات انصراف داد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خواهرخوانده‌های اصفهان وارد این شهر شدند -انصراف پاکستان"
    تازه ترین اخبار