امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۱:۳۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33705
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اگر بخواهیم متضرر ترین بازیکن ماه گذشته را معرفی نماییم بدون شک این بازیکن کسی نیست بجز سید پوریا عمرانی که مطمئنا بدلیل عدم مدیریت صحیح وبرنامه ریزی مناسب دچار بالاترین ضرر وزیان غیر قابل جبران گردیده است. عمرانی بعد از اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز در باره برگزاری اردوبرای بزرگسالان با وجودیکه جام…

    اگر بخواهیم متضرر ترین بازیکن ماه گذشته را معرفی نماییم بدون شک این بازیکن کسی نیست بجز سید پوریا عمرانی که مطمئنا بدلیل عدم مدیریت صحیح وبرنامه ریزی مناسب دچار بالاترین ضرر وزیان غیر قابل جبران گردیده است.

    عمرانی بعد از اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز در باره برگزاری اردوبرای بزرگسالان با وجودیکه جام فجر در قزوین (نوجوانان وجوانان)را در پیش رو داشت دقیقا به همین دلیل از آن انصراف داد تا در اردوی بزرگسالان شرکت نماید ؛اردویی که طبق روال این سالهای فدراسیون تنیس ر وی میز هر گز برگزار نگردید !

    مطمئنا تصمیم عمرانی برای انصراف از این رقابتها گرچه یک تصمیم کاملا فنی ودرست بود اما با برگزار نشدن اردوی بزرگسالان همه چیز نقش برآب شد.مطمئنا اگر عمرانی در جام فجر به میزبانی قزوین حضور می کرد با توجه به افراد شرکت کننده مطمئنا روی سکو بود و همین مورد در رنکینگ او اثرات فراوانی برجای می گذاشت.

    با توجه به دلایل فوق الاشاره عمرانی بدون برگزاری اردو و شرکت در جام فجر به میزبانی قزوین به مسابقات جوانان جهان به هند اعزام گردید.

    باید در نظر گرفت که چون ایران بجز عمرانی هیچ بازیکنی را در این رقابتها نداشت(برخلاف آمارها و ارقام در باره پیشرفت تنیس روی میز ایران) لذا این بازیکن مجبور بود صرفا در رده انفرادی در این مسابقات حضور یابد.

    دیگر بازیکنان شرکت کننده در رقابتهای جهانی هند به مدت دوروز قبل از برگزاری مسابقات انفرادی در بخش تیمی حاضر شده و در طی این دو روز برخلاف دیگر بازیکنان به استراحت پرداخته والبته بعد از حضور موفق در جدولهای گروهی با بدشانسی به نفر اول مسابقات برخورد کرده و از دور این مسابقات کنار می رود.

    اگر بخواهیم از تکمیل شدن سریال بدشانسی والبته بی برنامگی مسئولان نام ببریم باید بیست ویکمین جام فجر در تهران را نیز به این سلسله ضررهای عمرانی اضاف کنیم!

    این است تمرکز وتوجه کل مجموعه فدراسیون بر روی تک نخبگان معطوف گشته واز دیگر بازیکنان غافل شده ایم!

    مدیر سایت:سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پوریا عمرانی ولطمه های وارده!"
    1. امین رضا گفت:

      بیشترین ضربه رو مامیخوریم که در آروزی یه سالن متوسط و شرایط معمولی برای تمرین سال هاست حسرت به دل مانده ایم نه این و امثال این که تو کمپ اشلایگر برزگ شدند…


    تازه ترین اخبار