امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۲:۴۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33711
    ارسال خبر چاپ خبر
  • طبق اخبار واصله از تهران ، روز گذشته مهرداد علیقارداشی دبیر سابق فدراسیون تنیس روی میز با ابلاغ معاونت منابع انسانی هما به سمت مدیر و رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منصوب گردید . باشگاه فرهنگی ورزشی هما از قدیمی ترین باشگاه های ورزشی سطح کشور می باشد که سال ها در…

    طبق اخبار واصله از تهران ، روز گذشته مهرداد علیقارداشی دبیر سابق فدراسیون تنیس روی میز با ابلاغ معاونت منابع انسانی هما به سمت مدیر و رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منصوب گردید .

    باشگاه فرهنگی ورزشی هما از قدیمی ترین باشگاه های ورزشی سطح کشور می باشد که سال ها در زمینه ورزش های حرفه ای ، قهرمانی و کارگری فعالیت های چشمگیری داشته است .

    این باشگاه دارای امکانات اختصاصی بسیار خوبی می باشد .

    سهام الدین میرفخرایی ، هوشنگ نصری و سعید حفظی فر از معروف ترین مدیران ورزشی این باشگاه بوده که در گذشته خدمات ارزنده ای را به انجام رسانده اند .

    مهرداد علیقارداشی از قهرمانان ارزنده و با اخلاق ملی و کشوری تنیس روی میز در دهه شصت و اوایل دهه هفتاد ، مربی بین المللی ، رئیس کمیته مربیان فدراسیون و ۱۰ سال دبیری فدراسیون تنیس روی میز را بعهده داشته است .

    تخصص ، حسن خلق و مقبولیت او نزد اهالی تنیس روی میز کشور کماکان پس از گذشت سه سال دوری اش از فدراسیون مورد توجه فعالین تنیس روی میز کشور می باشد .

    خدمات او در فدراسیون تنیس روی میز خصوصا پاسخگویی و توجه اش به استان ها ، برگزاری اردوهای شبانه روزی برای ملی پوشان و مستعدین ، جذب منابع مالی و اسپانسر ، بکارگیری مربیان و بازیکنانی از کره شمالی برای ارتقا این ورزش و از همه مهمتر خارج نمودن پینگ پنگ از دستان بسیاری از انحصارطلبان و توجه ویژه اش به مربیان و متخصصین دلسوز در این ورزش از نکات برجسته او در سال ها فعالیتش در امور اجرایی و مدیریتی فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران می باشد .

    این انتصاب که موجب افتخار جامعه تنیس روی میز و اثبات توانایی ها و حقانیت کلیه پینگ پنگی های شایسته در اداره و مدیریت فدراسیون بوده در حالی اتفاق می افتد که ۳ سال است تنیس روی میز کشور با چالش های بسیاری در امور مدیریتی و اجرایی مواجه می باشد  ومتاسفانه هرروز شاهد استفاده از غیر پینگ پنگیها در مسئولیتهای مهم این رشته هستم.

    قابل ذکر می باشد که آقایان سید کمال سید علی ، محمد باقر پسران ، داود محمدی ، امیر عمیدی ، ناصر نجفی و مهرداد علیقارداشی از معروف ترین و متخصص ترین مدیران کارکشته ورزش تنیس روی میز می باشند که خدمات ارزنده و بسیار ماندگاری را در ادوار مختلف نصیب پینگ پنگ کشور نموده اند .

    این افراد همگی مورد تایید بخش های متفاوت و گسترده ای از اهالی پینگ پنگ کشور و نخبگان بوده که بعضا علاوه بر تعهد و سوابق تخصصی مثبت در سطح پینگ پنگ ، در امور اجرایی و مدیریت کلان اداری در بخش های دولتی و خصوصی کشور نیز دارای سوابق بسیار مفید می باشند .

    در حالیکه ۳ سال است ورزش تنیس روی میز با مشکلات عدیده مدیریتی مواجه می باشد، افراد فوق الذکر و البته یقینا دیگر پینگ پنگی های شایسته به راحتی می توانند نه یک فدراسیون بلکه چند فدراسیون وحتی مجموعه ورزش کشور  را اداره ومدیریتکرده و ضمن ایجاد وفاق و همدلی پتانسیل های بسیاری را به رشته ورزشی مورد علاقه خود وارد نمایند .

    امید است وزیر محترم ورزش با بررسی سوابق افراد متعهد و شایسته ، ضمن اعتماد به مدیران کارکشته خانواده تنیس روی میز ترتیبی اتخاذ فرمایند تا این ورزش مظلوم بیش از این مورد ظلم قرار نگیرد .

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مهرداد علیقارداشی مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی هما / افتخاری برای جامعه تنیس روی میز کشور"

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    تازه ترین اخبار