امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۱:۱۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33717
    ارسال خبر چاپ خبر
  • منبع سایت خبری هرمز اسپرت قبل از برگزاری بیست و یکمین دوره جام فجر زمزمه هایی مبنی برعدم توافق رئیس حال حاضر با پتروشیمی بندرامام(ره) قدیمی ترین باشگاه حاضر در لیگ برتر تنیس روی میز ایران در زمینه پرداخت ۵۰ میلیون تومان ورودیه جام فجر به گوش می رسید .   در رابطه با باشگاه…

    منبع سایت خبری هرمز اسپرت

    قبل از برگزاری بیست و یکمین دوره جام فجر زمزمه هایی مبنی برعدم توافق رئیس حال حاضر با پتروشیمی بندرامام(ره) قدیمی ترین باشگاه حاضر در لیگ برتر تنیس روی میز ایران در زمینه پرداخت ۵۰ میلیون تومان ورودیه جام فجر به گوش می رسید .

     

    در رابطه با باشگاه های نفت سپاهان و بانک دی نیز منابع موثق مبالغ پرداختی این دو تیم به فدراسیون را در قالب دیگر توافقات از قبیل تبلیغات محیطی و…. بیش از این مبلغ اعلام داشته اند .

     

    این در حالیست که در پیام تشکر دیرهنگام رئیس حال حاضر نامی از قدیمی ترین باشگاه تنیس روی میز ایران برده نشده که این مهم شائبه عدم پرداخت ورودیه از طرف باشگاه پتروشیمی را تا این تاریخ تقویت می نماید .

     

    متاسفانه در متن این پیام ، تشکر ویژه ازهیات های استانی به عنوان مهم ترین و اساسی ترین رکن ورزش در هر فدراسیونی نادیده انگاشته شده است !!!!

     

    هیات هایی که دو سال است برخلاف قوانین و وظایف فدراسیون حال حاضر نه تنها بودجه و حتی تسهیلات نرم افزاری و سخت افزاری دریافت ننموده اند بلکه با تلاش و ممارست آن هم به دلیل عشق به این ورزش (البته آن دسته که پینگ پنگی و از خانواده این ورزش می باشند) تولیدات خود را خالصانه در اختیار فدراسیون حال حاضر گذاشته تا بهره برداری های تبلیغی را جهت ماندگاری چند صباحی بیشتر از خود به نمایش بگذارند .

     

    جالب است بدانید علاوه بر موارد فوق الذکر هیات های استانی طبق اساسنامه مصوب دولت ، ۹۰ درصد اعضای مجمع قانونی تنیس روی میز را تشکیل داده و قانونا می بایست در تصمیم گیری ها و برنامه های کلان با تنظیم صورت جلسات مکتوب نقش داشته و همچنین از مراودات مالی از طریق بازرس منتخب خود (!!!!!!!) مطلع گردند ، که متاسفانه نه تنها از این مهم بی بهره اند بلکه در صورت پرسش و پیگیری مکتوب نیز با دستور جناب سجادی به مدیران استانی و با تفسیر و تایید گواری برکنار می شوند .

     

    در آینده در رابطه با این موارد و مسائل مهمی در این زمینه بیش از پیش شفاف سازی می نماییم.

    تکمیلی:

    خانواده بزرگ پتروشیمی با دراختیار داشتن نفر اول تیم ملی جوانان دختر کشور با توجه به پیگیریهای فراوان به دلیل مشکلات مالی از تیم دادن در این بخش صرف نظر کرد! واین در حالی است که زمزمه هایی به گوش می رسد که جناب رئیس بصورت مستقیم با مدیرعامل پتروشیمی بندر امام تماس گرفته و از ایشان درخواست کرده که مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای حضور در بیست ویکمین  دوره از رقابتهای فجر پرداخت نمایند.

    باتوجه به وضعیت بانوان وتیم داری آنان با این مبلغ میتوان بسادگی قوی ترین تیم بانوان ایران را در اختیار گرفت!تیمی که حداقل یک بازیکن ملی پوش عضو خانواده وبومی منطقه را دارا می باشد.

    انشاالله که چنین مبلغی به فدراسیون واریز نشده است و مدیر عامل بندر امام جناب مهندس ظریفکار نژاد نیز بادرایت هرچه بیشتر با این موضوع برخورد نمایند.

    پیگیری دراین باره ادامه دارد ….

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آیا پتروشیمی ۵۰ میلیون ، بیست و یکمین دوره جام فجر را پرداخت نموده است ؟+تکمیلی"
    تازه ترین اخبار