امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۱:۲۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33778
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانوی قهرمان مسابقات پینگ پنگ چهارمین دوره بازیهای پیوند اعضاء خاورمیانه با استقبال پرشور همشهریان به زادگاهش بازگشت .   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بهاره بیگی در رشته پینگ پنگ انفرادی مقام اول و نشان طلای رده سنی ۱۸ تا ۲۹ را بدست آورد . وی با موفقیت در این رقابتها برای حضور…

    بانوی قهرمان مسابقات پینگ پنگ چهارمین دوره بازیهای پیوند اعضاء خاورمیانه با استقبال پرشور همشهریان به زادگاهش بازگشت .

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بهاره بیگی در رشته پینگ پنگ انفرادی مقام اول و نشان طلای رده سنی ۱۸ تا ۲۹ را بدست آورد .

    وی با موفقیت در این رقابتها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بلغارستان و مسابقات قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی مرداد ماه سال۱۳۹۲ ، به اردوی تیم ملی دعوت شد .

    در مجموع تیم ملی پیوند اعضاء ایران با کسب ۱۳ نشان طلا، ۴ نشان نقره و یک نشان برنز به مقام قهرمانی چهارمین دوره بازیهای پیوند اعضاء خاورمیانه دست یافتند و خود را برای مسابقات جهانی در آفریقای جنوبی آماده کردند. در این دوره از رقابت ها ۱۴۴ ورزشکار از ۱۱ کشور حضور داشتند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازگشت بانوی قهرمان پینگ پنگ خاور میانه"
    1. فریبا قوام زاده گفت:

      با سلام خبر ناقص است زادگاه این قهرمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    2. سلام خدمت دوست گرامی جناب علوی
      خانم بهاره بیگی همدانی و پر افتخار ترین ورزشکار پیوند اعضای ایران است اطلاعات مربوط را در سایت درج نموده ام این ورزشکاران با غیرت بدون هیچ حمایت حداقلی بدون مربی در مسابقات حضور پیدا میکنند و در سالن هیات همدان تمرین میکنند حتی برای چنین افتخار آفرینانی تهیه راکت هم به عهده خودشان است علاوه بر خرج در مان مادالعمر بیماری تهیه امکانات گران پینگ پنگ هم به عهد خودشان است با توشه ۱۰۰دلاری به مسابقات امارات رفته و با افتخار باز گشته سرپرست خوب هیات پیوند اعضای همدان حاج آقا حبیبی کمک خوب برای آنهاست مربیان خوب همدان به آموزش آنها می پردازند که میتوان تیم خانم نرگس حمیدی و زهره ابوطالبی را نام برد


    تازه ترین اخبار