امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۹:۳۵  آخرین بروزرسانی : دی ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 33842
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران که به همراه هم تیمی‌های خود توانست عنوان دومی رقابت‌های کاپ فجر را در بخش تیمی به دست آورد، عنوان کرد که برگزاری چنین رقابت‌هایی در افزایش ارتقا سطح کیفی آنها تاثیرگذار است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،…

    پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران که به همراه هم تیمی‌های خود توانست عنوان دومی رقابت‌های کاپ فجر را در بخش تیمی به دست آورد، عنوان کرد که برگزاری چنین رقابت‌هایی در افزایش ارتقا سطح کیفی آنها تاثیرگذار است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکردش در مسابقات کاپ فجر تهران گفت: این دوره از رقابت‌ها از سطح بالاتری نسبت به دوره‌های پیش برخوردار بود و حریفان هند و مجارستانی که رنکینگ‌های بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ را داشته در این مدت خوب ظاهر شدند.

     

    وی ادامه داد: با توجه به این که مسابقات برون مرزی ما کم است، برگزاری چنین مسابقاتی برایمان تاثیرگذار است. من خوشحالم که پس از این مدت که مسابقات برون مرزی نداشتیم، رقابت‌های نزدیکی را در این مسابقات تجربه کنم.

     

    وی با اظهار رضایت از عملکردش در این رقابت‌ها ، گفت: از بازی خود در این مسابقات راضی هستم و تمام توان خود را گذاشتم. خوشبختانه در بخش تیمی توانستیم عنوان نایب قهرمانی را کسب کنیم.

     

    شهسواری اضافه کرد: وقتی نتوانیم به مسابقات برون مرزی اعزام شویم رنکینگ ما هم خود به خود پایین می‌آید، اما این یک واقعیت است که به دلیل مشکلات مالی امکان اعزام هم برای بانوان وجود ندارد و معمولا اعزام‌ تیم‌های مردان بیشتر از بانوان است.


    وی در ادامه عنوان کرد که قرار است در تیم فولاد ماهان برای لیگ بازی کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شهسواری: اعزام مردان از بانوان بیشتر است/ سطح کاپ فجر بالا بود"
    تازه ترین اخبار