امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۶:۴۵  آخرین بروزرسانی : دی ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 33860
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: درست است که اسپانسر در تنیس روی میز کم است اما همان چند باشگاهی هم که اسپانسر دارند، نباید از این قضیه سوء استفاده کنند و به بازیکنان مبلغ کم پیشنهاد دهند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محجوبه عمرانی در گفت و گو با…

     

    عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: درست است که اسپانسر در تنیس روی میز کم است اما همان چند باشگاهی هم که اسپانسر دارند، نباید از این قضیه سوء استفاده کنند و به بازیکنان مبلغ کم پیشنهاد دهند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محجوبه عمرانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا اظهار کرد: جام فجر در سطح بالایی برگزار شد و تیم های هند و مجارستان با بازیکنان اصلی خود در این جام شرکت کردند.

     

    وی افزود: برگزاری جام فجر حرکت بسیار مثبتی برای تیم ملی تنیس روی میز و به ویژه تیم ملی بانوان بود. اگر بتوانیم با بازیکنان تراز اول بازی های بیشتری برگزار کنیم، مطمئن باشید انها را شکست خواهیم داد.

     

    عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان ادامه داد: رنکینگ بازیکنان تیم ملی مجارستان از ما بهتر است اما ما به دلیل اینکه قبلا با آنها بازی کرده بودیم، توانستیم در جام فجر امسال پیروز شویم. مطمئن باشید اگر با هند هم بازی های بیشتری برگزار کنیم، آنها را هم از پیش روی برخواهیم داشت.


    عمرانی تصریح کرد: در جام فجر بازیکنی که دارای رنکینگ ۳۰۰ بود را شکست دادم و به همین دلیل این ماه ارتقای رنکینگ خواهم داشت.

     

    وی در خصوص حضور در لیگ تنیس روی میز بانوان گفت: برای بازی در لیگ امسال با تیم فولاد ماهان اصفهان به توافق رسیده ام اما هنوز قرار داد امضا نکرده ام و فقط به صورت تلفنی به توافق رسیده ایم.

     

    عمرانی درباره زمان آغاز لیگ تنیس روی میز اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: نمی دانم لیگ چه زمانی قرار است، برگزار شود و هنوز از سوی فدراسیون زمان خاصی اعلام نشده که این موضوع باعث بلاتکلیفی ما هم در زندگی ورزشی و هم در زندگی شخصی شده است.

     

    وی اضافه کرد: امتحانات پایان ترم نزدیک است و من هنوز نمی دانم باید تمرکزم را روی درس بگذارم و یا تمرینات برای بازی در لیگ!


    عمرانی درباره مبلغ قرارداد بانوان در لیگ گفت: مبلغ قرار داد بازیکنان امسال کاهش داشته است. درست است که اسپانسر در تنیس روی میز کم است اما همان چند باشگاهی هم که اسپانسر دارند نباید از این قضیه سوء استفاده کنند و به بازیکنان مبلغ کم پیشنهاد دهند.

     

    عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان ادامه داد: بازیکنان مجبورند به دلیل اینکه بدون تیم نمانند و از حضور در لیگ محروم نشوند، با مبالغ کمی که تیم ها پیشنهاد می دهند، قرار داد ببندند.

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محجوبه عمرانی:باشگاه ها سوءاستفاده نکنند"
    1. فریبا قوام زاده گفت:

      با سلام خدمت قهرمان با اخلاقمان…باید بیشتر به فکر برگزاری منظم و به موقع لیگ باشیم ..و از حالت فرمالیته دربیاییم تا نتیج اصولی بگیریم با این تعداد کم که ناشی از ورودی زیاد است ..چه انتظاری دارید عزیزم درس را هم در الویت قرار دهید ..لیگ های ما که ۲ تا ۳ ماه بیشتر نیست>…اساسا شاید برگزار نشود ..به خدا میسپارمت..


    تازه ترین اخبار