امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۰:۳۱  آخرین بروزرسانی : دی ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 33881
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   امروز بحث مشکلات مالی برهیچکس پوشیده نیست!والبته این مشکل اختصاص به فدراسیون تنیس روی میز کشور نداشته و ندارد بلکه گریبان گیر مجموعه ورزش کشور شده است. به نظر می رسد بحث مشکلات مالی موضوع جدیدی نیست واز مدتها قبل این مهم وجود داشته است. باتوجه به وضعیت موجود مسئولان فدراسیون وهمچنین اعضای کمیته…

     

    امروز بحث مشکلات مالی برهیچکس پوشیده نیست!والبته این مشکل اختصاص به فدراسیون تنیس روی میز کشور نداشته و ندارد بلکه گریبان گیر مجموعه ورزش کشور شده است.

    به نظر می رسد بحث مشکلات مالی موضوع جدیدی نیست واز مدتها قبل این مهم وجود داشته است.

    باتوجه به وضعیت موجود مسئولان فدراسیون وهمچنین اعضای کمیته فنی باید جوابگو باشند که برای رده های پایه و آینده سازان این رشته چه تصمیمات بسزایی را تدارک دیده زیرا تا همین الان نیز وضعیت نوجوانان و جوانان خوشایند نیست واین رده ها دچار وقت سوزی برجسته شده اند!

    مطمئنا بحث مشکلات مالی میتواند برای برخی افراد که صرفا به فکر خود وموقعیتشان بوده اند یک بهانه یا بقولی مستمسکی باشد برای از بین رفتن پتانسیلهای موجود خصوصا نوجوان وجوان کشور!

    در ارتباط با بحث مشکلات مالی اگر واقعا مسئولین فدراسیون وخصوصا اعضای کمیته فنی در راه و روش خود صادق هستند وعملا به همین خاطر کاری ازدستشان برنمی آید بهترین راه کار، استعفای دست جمعی به قصد فشار بر مسئولین بالادستی به قصد گرفتن امکانات مالی است.در غیر این صورت فشار مضاعفی دیگر بر پیکره در حال موت این رشته وارد خواهد آمد!حال انصاف داشته باشیم کدام روش بهتر است؟فشار به مسئولین یا فشار به بدنه رنجور تنیس روی میز کشور؟

    البته با شناختی که از برخی دوستان وجود دارد بعید به نظر می رسد که قید موقعیتهای بادآورده را با استعفا به قصد کمک به این رشته بزنند.

    در هر صورت کمیته فنی  درسکوت برگزار شده وتاکنون خبری از مفاد آن انتشار نیافته است!امیدواریم در بین تصمیمات گرفته شده تمام هم وغم اعضای کمیته فنی معطوف به رده های پایه از قبیل نوجوانان وجوانان باشد.

    امیدواریم کمافی السابق تصمیمات متمرکز بربرخی بازیکنان و رده ها وجنسیتهای خاص نباشد !

    اگر واقعا جناب رئیس مشکلات مالی دارند بهتر است برخی حقوق بگیران بدون خروجی را که دارای پستها و مسئولیتهای فرمایشی هستند تعدیل نمایند!

    باید منتظر بود و دیدو بعد قضاوت و تحلیل نمود!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "این بار،بی پولی/تکلیف رده های پایه چه خواهد شد؟"
    تازه ترین اخبار