امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۴:۵۰  آخرین بروزرسانی : دی ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 33899
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: لیگ دسته یک بسکتبال باعث شد مسابقه تیم ما یک ساعت دیرتر برگزار شود و همه برنامه ریزیهایمان به هم ریخت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدباقر پسران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،اضافه کرد: طبق برنامه ای که فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرده…

    مربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: لیگ دسته یک بسکتبال باعث شد مسابقه تیم ما یک ساعت دیرتر برگزار شود و همه برنامه ریزیهایمان به هم ریخت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدباقر پسران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،اضافه کرد: طبق برنامه ای که فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرده بود قرار شد دیدار هفته سوم لیگ برتر بین تیم دانشگاه آزادو پتروشیمی بندرامام ماهشهر راس ساعت ۱۶ برگزار شود ما نیز تمام برنامه ریزیهایمان را روی همین ساعت انجام دادیم و بلیط برگشتمان را ساعت ۲۳ گرفتیم اماپس از ورود به ماهشهر اعلام کردند که سالن برگزاری مسابقه به خاطر مسابقات بسکتبال اشغال است و یک ساعت بازی دیرتر برگزار می شود.

     

    وی تصریح کرد: مسابقات بسکتبال برای دسته یک بود و هر اقدامی انجام دادیم که آنها مسابقاتشان را یک ساعت زودتر برگزار کنند این اتفاق نیفتاد این مشکل میزبان مسابقات بود که طبق برنامه فدراسیون عمل نکرد.

     

    پسران اظهار داشت: فکر می کردیم مسابقه به ۵بر۴ برسد اما با نتیجه ۵بر۳ و به نفع آنها به پایان رسید وقتی مسابقه تمامشد، فوری خود را به فرودگاه رساندیم و در نهایت در ۱۵ دقیقه پایانی سوار هواپیما شدیم.

     

    سرمربی تیم دانشگاه آزاد با بیان اینکه نمیتوان این مسائل را بهانه ای برای باخت تیمش دانست، امادغدغه به وجود آمدن این حاشیه ها را در کسب نتیجه ۵بر۳ بی تأثیر ندانست، وی در این باره گفت: می دانم این ها می تواند فقط یک بهانه محسوب شود اما حقیقت این است که بی تأثیر نیست دلهره بازگشت و هزینه های منتفی شدن پول بلیط ها، هزینه اقامتی برای یک شب، هزینه های اضافی ای بودند که درصورت جاماندن از هواپیما به تیم ها اضافه می شد.

     

    پسران درباره بازی این هفته تیمش گفت: فکر نمی کردیم این نیتجه را به دست آوردیم اماانگار کفه ترازو به نفع ما نبود و در حالیکه به برد فکر می کردیم بازی را باختیم و بسیاری از بازیکنان ما خود واقعیشان نبودند.

     

    وی ادامه داد: افشین نوروزی و میدیا لطف الله نسبی بسیار خوب بازی کردند، اما بهنام رحمت پناه که علت اصلی باختمان بود بازی اولش را بسیار بد باخت و اصلا خوب ظاهر نشد.

     

    پسران درباره پوریا عمرانی بازیکن جوان و خوش آتیه تیمش گفت: عمرانی دربازی مقابل پتروشمیی بندرامام ماهشهر اصلا خودش نبود و میتوانم بگویم تا ۵یا ۶ پوئن کمتر از همیشه بود، وی بازیکن خوبی است اما مقابل بازیکنانی باخت که تصور نمی کردیم البته اتفاقات اخیر و منتفی شدن اردوی تیم ملی و جاماندنش از رقابت های بین المللی جام فجر قزوین، حضور ناموفق در رقابت های بین المللی جوانان هند و …. را نمی تواندر عملکرد وی بی تأثیر دانست زیرا بازیکن جوانی است و به طور حتم از این اتفاقات لطمه می خورد.

     

    وی درپاسخ به این سوال که با این باخت فکر می کند عنوان نایب قهرمانی لیگ را از دست داده است یا خیر بیان کرد: خیر، من فکرنمی کنم مااز کسب عنوان دومی جامانده باشیم زیرا در بازی برگشت و در تهران بازیکنان ما باید ۵بر۲ برنده شوند که فکر می کنم پینگ پنگ بازان ما توان این برد را دارند و ما می توانیم نایب قهرمان لیگ باشیم. مربی تیم دانشگاه آزاد از برگزاری اردوهای چهار روزه تیم قبل از بازیها خبر داد و از روند تمرینات تیمش ابراز رضایت کرد.

     

    پسران در انتها تأکید کرد: ما از فدراسیون تنیس روی میز توقع داشتیم که با تیم میزبان ما یعنی پتروشیمی بندرامام ماهشهر به دلیل برگزاری مسابقه دیرتر از زمان اعلام شده، برخوردی انجام دهد، اما گویا این اتفاق نیفتاد. وقتی تیمی میزبان مسابقه ‌ای می شود باید همه شرایط را برای برگزاری بی دغدغه رقابت آماده کند تا تیم مهمان بدون دلهره و حاشیه بتواند بازی کند./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پسران:به خاطر بسکتبال، بازی ما را یک ساعت عقب انداختند"
    تازه ترین اخبار