امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۹:۱۱  آخرین بروزرسانی : دی ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 33950
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   پینگ‌پنگ‌باز ۱۷ ساله ایران با اشاره به حذف نامش از فهرست طرح توسعه فدراسیون جهانی گفت: به خاطر عملکرد بدی که در مسابقات بین‌المللی اخیر داشتم از این فهرست حذف شدم و البته علت عملکرد بدم لغو اعزام‌ها و اردوهای تیم ملی بود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پوریا عمرانی در گفتگو…

     

    پینگ‌پنگ‌باز ۱۷ ساله ایران با اشاره به حذف نامش از فهرست طرح توسعه فدراسیون جهانی گفت: به خاطر عملکرد بدی که در مسابقات بین‌المللی اخیر داشتم از این فهرست حذف شدم و البته علت عملکرد بدم لغو اعزام‌ها و اردوهای تیم ملی بود.

     


    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پوریا عمرانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد حذفش از فهرست طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز توضیح داد و اظهارداشت: من همزمان با رقابت‎های فجرکاپ در تهران، در مسابقات جهانی جوانان هند شرکت کردم. در این رقابت بعد از شکست برابر نماینده چین تایپه و پیروزی مقابل حریف نیوزلندی، در مرحله حذفی مغلوب نفر اول چین شدم که در نهایت هم قهرمان مسابقات شد.

     

    وی ادامه داد: پیش از این مسابقات هم در رقابت‌های اوپن مجارستان شرکت کردم. در مرحله یک شانزدهم این رقابت‌ها هم مقابل نفر اول فرانسه شکست خوردم و اینگونه حذف شدم. در مجموع در این دو رویداد و البته دیگر رقابت‌های بین‌المللی که طی عضویت در طرح توسعه فدراسیون جهانی در آنها شرکت کردم، عملکرد خیلی خوبی نداشتم. مجموعه این عوامل باعث شد از فهرست این برنامه کنار گذاشته شوم.

     

    عمرانی با تاکید بر اینکه بنا به انتخاب خود مسئولان فدراسیون جهانی تنیس روی میز عضو طرح توسعه این فدراسیون شد، یادآور شد: البته قرارداد من و دیگر بازیکنان منتخب با فدراسیون جهانی برای عضویت در این طرح یکساله بود اما اگر من در مسابقات بین‌المللی نتایج بهتری می‌گرفتم باعث می‌شد تا قراردادم با فدراسیون جهانی برای ادامه حضور در برنامه طرح توسعه تمدید شود.

     

    این پینگ‌پنگ‌باز ملی‌پوش ایران که با تیم دانشگاه آزاد در رقابت‌های لیگ برتر هم شرکت می‎کند با یادآوری اینکه تمام هزینه‌های عضویت در برنامه طرح توسعه فدراسیون جهانی برعهده این فدراسیون است، تصریح کرد: البته برای امکان حضور دوباره در این طرح وجود دارد. اگر بتوانم در رقابت‌ی پیش رو مانند مسابقات اوپن عراق که پیش از عید نوروز برگزار می‎ود و مسابقات آسیایی جوانان عملکرد خوبی داشته باشم و نتایج مطلوبی هم کسب کنم، می‌وانم دوباره و برای مدت یک سال عضو این طرح شوم.

     

    بازیکن ۱۷ ساله تنیس روی میز ایران همچنین در مورد علت عملکرد نه چندان مطلوبش در رقابت‎های بین‌المللی هند و مجارستان به خبرنگار مهر گفت: اردوهای تیم ملی نسبت به گذشته خیلی کمتر شده است که این موضوع روی کار من هم تاثیرگذار بود. برخلاف سال گذشته که تیم ملی چندبار در آکادمی بین‎المللی اشلاگر اردو داشت، امسال اردویی در این آکادمی نداشتیم در حالیکه قرار بود یک بار این برنامه اجرا شود.

     

    پوریا عمرانی تاکید کرد: پیش از شرکت در مسابقات هند هم قرار بود یک اردوی یک هفته‎ای برگزار شود که به خاطر غیبت دو بازیکن لغو شد. مجموعه این عوامل روی عملکرد من تاثیر بد داشت به واقع عامل اصلی حذفم از فهرست طرح توسعه فدراسیون جهانی لغو اعزام به آکادمی اشلاگر و اردوی تیم ملی بود.

     

    به گزارش خبرنگار مهر، پوریا عمرانی تنها نماینده ایران در فهرست طرح توسعه فدراسیون جهانی بود که نامش از این فهرست حذف شده است.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پوریا عمرانی:لغو اعزام‎ها و اردوی تیم ملی باعث حذفم شد"
    تازه ترین اخبار