امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۶:۵۸  آخرین بروزرسانی : دی ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 33970
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مراسم قرعه کشی لیگ برتر تنیس روی میز بانوان برای چندمین بار به تعویق افتاد. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حالی که تاکنون حضور ۵ تیم مس کرمان، هیئت تهران، هیئت گیلان، فولاد ماهان سپاهان و هیئت البرز در لیگ برتر بانوان تنیس روی میز…

    مراسم قرعه کشی لیگ برتر تنیس روی میز بانوان برای چندمین بار به تعویق افتاد.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حالی که تاکنون حضور ۵ تیم مس کرمان، هیئت تهران، هیئت گیلان، فولاد ماهان سپاهان و هیئت البرز در لیگ برتر بانوان تنیس روی میز قطعی شده است اما هنوز تکلیف تیم فرشتگان برای حضور یا عدم حضور در لیگ ۹۱ مشخص نشده است و طبق گفته داریوش ضرغامپور (رئیس سازمان لیگ) مسئولان این تیم تا شنبه نهم دی ماه فرصت خواسته اند تا مشکل این تیم برای حضور در لیگ را برطرف سازند.

     

    داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: زمان قرعه کشی لیگ را تا نهم دی ماه به عقب انداختیم البته دیگر نیازی به حضور مسئولان تیم ها در محل فدراسیون نیست و خودمان مراسم قرعه کشی را انجام خواهیم داد.

     

    لازم به ذکر است، جلسه قرعه کشی لیگ برتر تنیس روی میز بانوان بارها به تعویق افتاده است ضمن اینکه تیم هیئت البرز قرار بود با حامی مالی سایپا در لیگ شرکت کند که این اتفاق نیفتاد و آنها با نام هیئت در لیگ حضور می یابند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قرعه کشی لیگ برتر بانوان پینگ پنگ بار دیگر عقب افتاد!"
    1. فریبا قوام زاده گفت:

      با سلام … بنظر اینجانب با توجه به ورودی غیر معقول و بسیار متفاوت با سال قبل این لیگ از معنا خارج است و جه بهتر به شکل مسابقات دوستانه انجام شود که هزینه کمتری نیاز است و از حالت فرمالیته هم در میاید.. زیرا تا کنون نیز ما وقت را از دست دادهایم و اصولا بهتر است مسیول لیک بازگشتی به ارزیابی کار خود داشته باشند که چه عواملی باعث این نزول کمی و نهایتا افت کیفی لیگ گردیده است ..البته اگر قائل به ارزیابی باشند…ورودی سال قبل چهارصد هزار تومان =۱۱ تیم امسال ۳ میلیون شاید ۴ تیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    2. شمين مرادي گفت:

      در واقع بغیر از تیم مس کرمان که یک باشگاه و یک اسپانسر واقعی و حرفه ای محسوب می شود سایر تیم ها صرفا از هیئت ها و یا با حمایت هیئت ها هستند.
      چطور این همه تیم های حرفه ای در لیگ اقایان اسپانسر می شوند ؟چون پخش تلویزیونی دارند.
      زمانیکه ما بانوان با حجاب اسلامی قانونمندی که در مسابقات جهانی و بین المللی در کشور های دیگر جلوی مرد و زن بازی می کنیم چرا لیگ مارا با حجاب نمیکنند که در آنصورت بتوان پخش تلویزیونی داشت؟
      وقتی مسابقات دسته برتر یا رده بندی تیم ملی است همیشه یک یا دوبار از شبکه های ورزشی تلویزیون ایران به سالن می آیند و ما جلوی دوربین و خبرنگاران مرد بازی می کنیم.
      اگر لیگ هم به این شکل جذب رسانه ها باشد اسپانسرها هم جذب می شوند تا توسط ما از تلویزیون دیده شوند.
      لطفا از این نظر حمایت کنید.


    تازه ترین اخبار