امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۶:۰۳  آخرین بروزرسانی : دی ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 33972
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   عضو تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان گفت: دستمزد بانوان بسیار کم است و اگر حتی یک پنجم دستمزد آقایان را هم به ما بدهند، راضی هستیم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مریم صامت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا درباره بازی های تیم ملی بانوان در رقابت های فجر کاپ…

     

    عضو تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان گفت: دستمزد بانوان بسیار کم است و اگر حتی یک پنجم دستمزد آقایان را هم به ما بدهند، راضی هستیم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مریم صامت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا درباره بازی های تیم ملی بانوان در رقابت های فجر کاپ اظهار کرد: مسابقات امسال در سطح بسیار بالاتری نسبت به سال های گذشته برگزار شد و ما توانستیم در این دوره از رقابت ها بازی های بهتری را در مقابل بازیکنانی که دارای رنک های بالاتر از ما هستند، انجام دهیم.

     

    وی افزود: بازیکنان هند بسیار روان و راحت بازی می کردند و شکست آنها کار سختی بود اما اگر بتوانیم بیشتر با این تیم بازی کنیم قطعا آنها را هم مانند مجارستان شکست خواهیم داد.

     

    عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها توانستم بازیکنی که دارای رنگینک ۳۷۸ است را شکست دهم درحالی که خودم رنک ۷۴۰ را در اختیار دارم و با این پیروزی قطعا ارتقای رنکینگ خواهم داشت.

     

    صامت عملکرد فدراسیون در اعزام بازیکنان به مسابقات برون مرزی و تدارک بازی هایی که به ارتقای رنکینگ بازیکنان کمک می کند را خوب ارزیابی کرد و گفت: فدراسیون حمایت و پشتیبانی خوبی از بازیکنان دارد و طی سال های اخیر تنیس روی میز رشد خوبی داشته است. فکر می کنم سیاست فدراسیون این است که در سال آینده اعزام های بیشتری به مسابقات برون مرزی داشته باشیم.

     

    وی درباره زمان آغاز لیگ برتر تنیس روی میز بانوان افزود: قرعه کشی لیگ انجام شده است اما از زمان دقیق آغاز لیگ اطلاع ندارم. در لیگ امسال برای تیم مس کرمان بازی خواهم کرد.

     

    عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان درباره دستمزد بانوان در لیگ گفت: دو سال گذشته دستمزد بانوان تنیس روی میز رو به افزایش و تا اندازه ای قابل قبول بود اما سال گذشته که لیگ به صورت متمرکز برگزار شد، دستمزدها بسیار کاهش یافت و امسال انگار دوباره از صفر شروع شده است.

     


    صامت ادامه داد: دستمزد بانوان بسیار کم است و اگر حتی یک پنجم دستمزد آقایان را هم به ما بدهند، راضی هستیم.

     

    وی تصریح کرد: اسپانسر ها به دلیل عدم وجود تبلیغات در لیگ بانوان تمایلی به حمایت ندارند اما اگر فدراسیون تیم هایی را که در لیگ آقایان شرکت می کنند، ملزم کند در لیگ بانوان نیز تیم داشته باشند، شرایط قرارداد بانوان نیز بهبود می یابد.

     

     

     

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مریم صامت:اگر یک پنجم دستمزد آقایان را هم بگیریم، راضی هستیم"
    1. شمين مرادي گفت:

      در واقع بغیر از تیم مس کرمان که یک باشگاه و یک اسپانسر واقعی و حرفه ای محسوب می شود سایر تیم ها صرفا از هیئت ها و یا با حمایت هیئت ها هستند.
      چطور این همه تیم های حرفه ای در لیگ اقایان اسپانسر می شوند ؟چون پخش تلویزیونی دارند.
      زمانیکه ما بانوان با حجاب اسلامی قانونمندی که در مسابقات جهانی و بین المللی در کشور های دیگر جلوی مرد و زن بازی می کنیم چرا لیگ مارا با حجاب نمیکنند که در آنصورت بتوان پخش تلویزیونی داشت؟
      وقتی مسابقات دسته برتر یا رده بندی تیم ملی است همیشه یک یا دوبار از شبکه های ورزشی تلویزیون ایران به سالن می آیند و ما جلوی دوربین و خبرنگاران مرد بازی می کنیم.
      اگر لیگ هم به این شکل جذب رسانه ها باشد اسپانسرها هم جذب می شوند تا توسط ما از تلویزیون دیده شوند.
      لطفا از این نظر حمایت کنید.


    تازه ترین اخبار