امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۸:۰۱  آخرین بروزرسانی : دی ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 33996
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   قرعه کشی لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور بار دیگر به تعویق افتاد. این بار مشخص نبودن وضعیت اسپانسر فرشتگان، دومین تیم لیگ برتری اصفهان، دلیل تعویق لیگ بود.   به گزارش پایگاه نخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری ایمنا، چندی پیش سرپرست هیات تنیس روی میز استان اصفهان از فعالیت…

     

    قرعه کشی لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور بار دیگر به تعویق افتاد. این بار مشخص نبودن وضعیت اسپانسر فرشتگان، دومین تیم لیگ برتری اصفهان، دلیل تعویق لیگ بود.

     

    به گزارش پایگاه نخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری ایمنا، چندی پیش سرپرست هیات تنیس روی میز استان اصفهان از فعالیت غیرقانونی تیم فرشتگان در اصفهان خبر داد. گویا فرشته سموعی به دنبال فراهم کردن شرایط حضور دومین تیم تنیس روی میز اصفهان در لیگ برتر است اما مهدی تکابی اعلام کرد هیات تنیس روی میز استان تنها فولاد ماهان را نماینده استان در لیگ برتر می داند.

    با این حال از طرف فدراسیون تنیس روی میز که حامی فعالیت های سموعی در این رشته است مشکلی برای حضور فرشتگان در لیگ برتر وجود ندارد و مراسم قرعه کشی رقابت ها نیز این بار فقط به خاطر سرمربی تیم ملی به تعویق افتاد. سموعی از فدراسیون فرصت خواسته است تا برای تیمش اسپانسر پیدا کند. طبق گفته رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز فرشتگان تا نهم دی فرصت دارند اسپانسر خود را به فدراسیون معرفی کنند تا لیگ برتر قرعه کشی شود.

    داریوش ضرغام پور به ایمنا گفت: قرار است معرفی نامه تیم فرشتگان به فدراسیون ارسال شود، ما مشکلی با حضور این تیم نداریم و خانم چوپان نژاد نیز از هیات تنیس روی میز استان اعلام کردند که مشکل این تیم با هیات حل شده است.

    وی ادامه داد: خانم سموعی به دنبال اسپانسر است تا حمایت تیمش را در لیگ برتر بر عهده بگیرد. به این تیم فرصت دادیم تا هم معرفی نامه بیاورد و هم اسپانسر پیدا کند.


     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "این بار فقط به خاطر فرشتگان سموعی!"

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    تازه ترین اخبار