امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۴:۰۴  آخرین بروزرسانی : دی ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34037
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن تیم ملی بانوان تنیس روی میز کشورمان گفت: در لیگ برتر سقف قرارداد برای بهترین های ایران فقط تا ۳ یا ۴ میلیون تومان است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سحر رهنما در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: متأسفانه بانوان پینگ پنگ ایران رقم قراردادهای بسیار پائینی دارند این…

    بازیکن تیم ملی بانوان تنیس روی میز کشورمان گفت: در لیگ برتر سقف قرارداد برای بهترین های ایران فقط تا ۳ یا ۴ میلیون تومان است.

      به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سحر رهنما در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: متأسفانه بانوان پینگ پنگ ایران رقم قراردادهای بسیار پائینی دارند این در حالی است که قراردادهای لیگ مردان به ۱۵۰ میلیون تومان هم می رسد.

     

    وی ادامه داد: من در لیگ امسال عضو تیم مس کرمان هستم البته این باشگاه از نظر مالی مشکلی ندارد اما بیشتر پول هایشان را صرف ورزش فوتبال می کنند و چیزی به پینگ پنگی ها نمی رسد.

     

    رهنما درباره لیگ عراق گفت: من پس از اینکه به همراه تیمم در لیگ عراق قهرمان شدیم در مسابقات مراکش هم مجوز حضور یافتیم که پنجم شدیم، برای سال آینده و ادامه همکاری ام با لیگ عراق هیچ تصمیمی نگرفته ام البته اولویت اولم حضور در لیگ برتر کشور خودم است اما حضور در لیگ عراق منوط به اجازه فدراسیون تنیس روی میز ایران هم هست.

     

    بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با اشاره به قدرت بازیکنان خارجی در رقابت های جام فجر درباره این مسابقات گفت: سطح مسابقات جام فجر بسیار بالا بود و به خصوص تیم هند که با سه نفر اصلی خود در رقابت ها حاضر شده بود، همچنین تیم های مجارستان و آذربایجان دست های بازیکنان آنها بسیار قدرتمند بوده است.

     

    وی اضافه کرد: مشکل بانوان ایران عدم حضور در تورنمنت های بین المللی است من بعداز ماکائو که یک سال پیش بود به مسابقه برون مرزی دیگری اعزام نشده ام به طور حتم اگر ما هم اعزام داشته باشیم می توانیم در کنار بازیکنان قوی تر از خودمان تجربه کسب کنیم و تنیس روی میز کشورمان مانند سایر کشورها پیشرفت کند زیرا بانوان ایران تمرینات خوبی دارند و فقط اعزام می تواند کمک زیادی به آنها بکند.

     

    رهنما درباره شروع لیگ بانوان بیان کرد: آنچه مسلم است این است که ما امسال لیگ داریم و این طور نیست که برگزار نشود هر چند در زمان آغاز آن تأخیر افتاده است.

     

    امیدوارم مشکل تیم ها حل شود و لیگ با تعداد تیم های بیشتری برگزار شود زیرا هر چه تیم ها بیشتر باشند کیفیت رقابت ها نیز بالا می رود./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سحر رهنما:سقف قرارداد بانوان ۳ میلیون تومان بیشتر نیست!"
    1. به نظرمن خانوم سحررهنما لایق بهترین هاست قدر چنین بازیکنان بدانید.


    تازه ترین اخبار