امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۴:۱۳  آخرین بروزرسانی : دی ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۸ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34110
    ارسال خبر چاپ خبر
  • لی جیاویبازیکن سرشناس زن سنگاپوری تا روزهای آینده بازنشسته خواهد شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از فدراسیون پینگ پنگ سنگاپور، لی جیاوی بازیکن سرشناس ومدال آور  سنگاپور تا پایان سال میلادی جدید یعنی دو روز دیگر رسما بازنشسته خواهد شد. لی جیاوی در حال حاضر در سن  سی و یک…

    لی جیاویبازیکن سرشناس زن سنگاپوری تا روزهای آینده بازنشسته خواهد شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از فدراسیون پینگ پنگ سنگاپور، لی جیاوی بازیکن سرشناس ومدال آور  سنگاپور تا پایان سال میلادی جدید یعنی دو روز دیگر رسما بازنشسته خواهد شد.

    لی جیاوی در حال حاضر در سن  سی و یک سالگی می باشد و در سال ۲۰۰۵ در رده بندی جهانی  به رتبه سوم رده بندی بهترین بازیکنان جهان در قسمت زنان رسید. همچنین این بازیکن در بخش انفرادی المپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۰۸ پکن  به مقام چهارم دست یافته بود.

    لی جیاویدر کارنامه خود مدال نقره مسابقات دونفره المپیک د۲۰۰۸ و دارنده مدال برنز مسابقات دونفره المپیک لندن است که امسال برگزار شد.

    این بازیکن دقیقا همانند فنگ تیانوی و وانگ یوئه گو دیگر بازیکنان تیم ملی پینگ پنگ سنگاپور در  کشورچین بزرگ شده است. که موفق  شدند در مسابقات جهانی ۲۰۱۰ مسکو با شکست سه بر یک تیم قدرتمند چین به قهرمانی جهان دست یابند.

     گفتنی است سان بی بی دیگر بازیکن تیم ملی پینگ پنگ چین نیز در آستانه بازنشستگی قرار دارد. وی با این حال در حال حاضر به عنوان مربی جوانان در مدارک سنگاپور به مشغول به کار شده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمان بانوان سنگاپور بزودی بازنشسته خواهد شد!"
    تازه ترین اخبار