امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۰:۵۶  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3415
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اراک _ مسوول ورزش بانوان اداره کل بهزیستی استان مرکزی نتایج مسابقات تنیس روی میز ششمین جشنواره سراسری فرهنگی و ورزشی کودکان و نوجوانان تحت پوشش سازمان بهزیستی موسوم به ‘فرزندان مهر’ ویژه دختران را که در اراک در جریان است اعلام کرد.  به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’ماریا خسروی ‘روز چهارشنبه در گفت…

    اراک _ مسوول ورزش بانوان اداره کل بهزیستی استان مرکزی نتایج مسابقات تنیس روی میز ششمین جشنواره سراسری فرهنگی و ورزشی کودکان و نوجوانان تحت پوشش سازمان بهزیستی موسوم به ‘فرزندان مهر’ ویژه دختران را که در اراک در جریان است اعلام کرد.
     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’ماریا خسروی ‘روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:  این مسابقات با حضور ۶۲ ورزشکار از ۳۱ استان در دو رده سنی زیر ۱۴سال و بالای ۱۴ سال برگزار شد.
    وی گفت: در رده سنی بالای ۱۴سال ‘زیور الهی’ از استان بوشهر و ‘سمانه جعفری پور’ از کرمان اول و دوم و ‘معصومه ازلگینی’ از زنجان و ‘سمیرا داوری’ از لرستان بطور مشترک سوم شدند.
    او افزود:در گروه سنی زیر ۱۴سال نیز ‘مریم خسروی’ از بوشهر، ‘هانیه خوش نظر’ از کرمان، ‘آرزو عزیزی’ از زنجان  و ‘نیلوفر هومند’ از ایلام اول تا سوم شدند.
    جشنواره فرهنگی ورزشی کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی کشور(فرزندان مهر) ویژه دختران از ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه در پنج رشته ورزشی شطرنج، فوتسال، آمادگی جسمانی، دو و میدانی و تنیس روی میز برگزار می شود.
    مسابقات ورزشی پسران نیز ۱۹ تا ۲۴ شهریور ماه جاری در اراک برگزار می شود
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "نتایج مسابقات سراسری تنیس روی میز کودکان بهزیستی مشخص شد"
    تازه ترین اخبار