امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۰:۵۴  آخرین بروزرسانی : دی ۱۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34222
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز گفت: برنامه مسابقات لیگ برتر بانوان در سال ۹۱ با حضور ۵تیم مشخص شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغامپور در گفتگوبا خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: جلسه قرعه کشی لیگ برتر تنیس روی میز بانوان با حضور پنج تیم برگزار شد به دلیل اینکه اکنون…

    رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز گفت: برنامه مسابقات لیگ برتر بانوان در سال ۹۱ با حضور ۵تیم مشخص شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغامپور در گفتگوبا خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: جلسه قرعه کشی لیگ برتر تنیس روی میز بانوان با حضور پنج تیم برگزار شد به دلیل اینکه اکنون در فصل امتحانات هستیم اولین هفته مسابقات را به ۱۲ بهمن ماه موکول کرده ایم.

     

    وی در پاسخ به این پرسش که چرا گفته شده بود که بانوان بدون پوشش برگزار می شود عنوان کرد: من نگفته بودم که لیگ بدون پوشش برگزار می شود حتی با صراحت اعلام کردم که طبق آیین نامه لیگ، ما موظف هستیم مسابقات را با پوشش برگزار کنیم اما گویا خبرنگاری که با من گفتگو می کرد در نوشتن گفته من اشتباه کرده است.

     

    ضرغامپور در خصوص تیمهای حاضر در جلسه قرعه کشی گفت: تیم هیئت گیلان در نامه ای انصراف خود را برای حضور در لیگ برتر بانوان اعلام کرد اما مشکل حامی مالی تیم فرشتگان حل شده و جایگزین آنها شدند به ترتیب قرعه کشی را با پنج تیم برگزار کردیم.

     

    وی درباره برنامه هفته اول بیان کرد: در هفته اول تیمهای فولاد ماهان اصفهان و فرشتگان اصفهان به مصاف هم می روند که فولاد ماهان میزبان است، یک مسابقه هم به میزبانی تهران بین تیمهای هیئت تهران و هیئت البرز برگزار می شود، مس کرمان نیز استراحت خواهد کرد.

     

    رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: در هفته دوم که در تاریخ ۱۹ بهمن ماه برگزار می شود تیمهای فرشتگان و مس کرمان در اصفهان و هیئت تهران و فولاد ماهان در تهران به مصاف هم خواهند رفت و هیئت البرز در این هفته استراحت دارد.

     

    ضرغامپور درباره برنامه هفته سوم لیگ بانوان گفت: تکلیف بازیهای هفته دوم به بعد را مشخص نکرده ایم زیرا مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان، اپن دسته یک بانوان و رقابتهای دسته برتر را در پیش داریم و به همین علت مسابقات لیگ به احتمال زیاد درگیر همین پیکارها خواهد شد.

     

    وی درپاسخ به اینکه در صورت اضافه شدن تیم فرشتگان دو در لیگ بانوان آیا قرعه کشی مجدد انجام خواهد شد یا خیر اظهار کرد: تیم فرشتگان دو با پیگیری های فرشته سموعی در صورتی که حامی مالی پیدا کنند در لیگ حاضر خواند شد ما نیز تا شروع مسابقات به آنها زمان داده ایم که برای پیوستن به لیگ امسال اقدامات لازم را انجام دهند، اگر آنها نیز به لیگ اضافه شوند دیگر قرعه کشی مجددی نخواهیم داشت و طبق برنامه کنونی تیم فرشتگان دو به مصاف تیمی خواهد رفت که در بازی آن هفته لیگ استراحت دارد.

     

    وی خاطر نشان کرد: ما از اینکه تعداد تیمهای بیشتری در لیگ برتر بانوان تنیس روی میز شرکت کنند استقبال می کنیم زیرا این به نفع تنیس روی میز بانوان است به همین دلیل به فرشتگان دو هم این زمان را داده ایم./

     خبرهای مرتبط با این موضوع:

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ضرغامپور:من نگفتم که مسابقات بانوان بدون پوشش است"
    تازه ترین اخبار