امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۸:۰۷  آخرین بروزرسانی : دی ۱۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34226
    ارسال خبر چاپ خبر
  • میثم حداد: خبرهای جالبی از لیگ تنیس روی میز بانوان به گوش می رسد. آنقدر جالب توجه که فکرش را هم نمی کنید. پس از کش و قوس های فراوان بالاخره لیگ برتر تنیس روی میز بانوان در نهایت با حضور پنج تیم قرعه کشی شد اما ماجرا فقط قرعه کشی نیست. در جلسه قرعه…

    میثم حداد: خبرهای جالبی از لیگ تنیس روی میز بانوان به گوش می رسد. آنقدر جالب توجه که فکرش را هم نمی کنید. پس از کش و قوس های فراوان بالاخره لیگ برتر تنیس روی میز بانوان در نهایت با حضور پنج تیم قرعه کشی شد اما ماجرا فقط قرعه کشی نیست.

    در جلسه قرعه کشی لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان با حضور پنج تیم، مس کرمان، فولاد ماهان اصفهان، هیات تهران، هیات البرز و فرشتگان برگزار شد اتفاقات دیگری هم افتاد.

     

    اینکه قرار شده دختران بدون حجاب در این رقابتها شرکت کنند. ضمن اینکه پیش از این قرار بود که تیم هیات مازندران هم در لیگ حضور داشته باشد، اما بر اساس نامه‌ای که در هفتم دی به فدراسیون رسید این تیم انصراف خود را به دلیل نداشتن اسپانسر اعلام کرد.البته قرار شده این رقابتها بیننده ای از جنس مرد نداشته باشند اما مثل اینکه همین اتفاق هم مجوزهای خاص خودش را دارد و به این راحتی ها نمی شود بازیها را بی حجاب برگزار کرد.

     

    داریوش ضرغام پور، رییس سازمان لیگ تنیس روی میز در این باره گفت:« بر اساس آیین‌نامه لیگ در بندهای۳ و۵ باید این مسابقات با پوشش برگزار شود، اما در جلسه ای که بنده حضور نداشته ام، دوستان رای بر برگزاری بدون پوشش مسابقات داده اند که البته این بر خلاف آیین نامه مسابقات است و قطعا پیگیری های لازم درباره این موضوع را خواهم داشت.» اگر این رقابتها بدون پوشش اسلامی برگزار شود آن وقت رسانه ها نمی توانند وارد سالن ها شوند و رقابتها را پوشش دهند و هیچ عکس و فیلمی هم از رقابتها نباید گرفته شود. آن وقت می شود به واقع اکران فیلم ورود آقایان ممنوع را در رقابتهای تنیس روی میز دختران ایران دید. هر چند که تجربه ثابت کرده که همیشه در نهایت رقابتها با حجاب برگزار می شود.

    منبع خبرگزاری میدان

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری لیگ تنیس روی میز زنان بدون حجاب؟/ورود آقایان ممنوع!/ رئیس سازمان لیگ: برگزاری بدون حجاب خلاف آیین نامه است!"
    1. فریبا قوام زاده گفت:

      با سلام … تیمی که انصراف داده است گیلان بوده است و نه مازندران که با توجه به مدیریت جدید هییت استان و کمبودن تیمهای شرکت کننده و قابل پیش بینی بودن نتایج صلاح در هزینه کردن این مبلغ از طرف هییت دیده نشده است .و لیگ استانی کارایی بهتری دارد..


    تازه ترین اخبار