امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۲:۱۸  آخرین بروزرسانی : دی ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34271
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرمربی تیم پینگ‌پنگ علیصدر همدان گفت: گرفتن ۴ بازیکن مطرح ایران و قهرمان شدن با آنها کار سختی نیست. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیمش برای دیدار با پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: تیم ما نفرات جوان، اما با انگیزه‌ای دارد…

     

    سرمربی تیم پینگ‌پنگ علیصدر همدان گفت: گرفتن ۴ بازیکن مطرح ایران و قهرمان شدن با آنها کار سختی نیست.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیمش برای دیدار با پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: تیم ما نفرات جوان، اما با انگیزه‌ای دارد و در هر مسابقه‌ای که به میدان می‌رویم، می‌خواهیم بازی قابل قبولی را انجام دهیم. تیم‌های قدرتمندی مانند دی، پتروشیمی و دانشگاه آزاد در لیگ حضور دارند. درست است که زورمان به آنها نمی‌رسد، اما برابر نفت سپاهان و عسلویه بازی پایاپایی را انجام دادیم.

     

    وی ادامه داد: با توجه به بودجه‌ای که داشته‌ایم بازیکن جذب کرده‌ایم. ما اهداف بلند مدت داریم و نمی‌خواهیم در لیگ برتر مسافر باشیم، بلکه برای ماندگاری آمده ایم.

     

    سرمربی تیم پینگ‌پنگ علیصدر همدان عنوان کرد: گرفتن ۴ بازیکن برتر ایران و قهرمان شدن که کار سختی نیست. ما می‌خواهیم آرام آرام و پیوسته کارهایمان را انجام دهیم. ۷۰ درصد بازیکنان ما بومی هستند و تمام تلاش‌مان این است که آنها را به سطح اول پینگ پنگ ایران برسانیم.

     

    شاملو در مورد برکناری بدون سر و صدایش از سرمربیگری تیم نوجوانان ایران گفت: این موضوع برای من خیلی مهم نیست. از همان ابتدا می‌دانستم هر آمدنی رفتنی هم دارد. برای مربی جدید تیم ملی هم آرزوی موفقیت دارم.

     

    دیدار علیصدر همدان و پتروشیمی بندرامام از هفته چهارم لیگ برتر پینگ‌پنگ فردا (سه‌شنبه) در همدان برگزار می‌شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نادر شاملو سرمربی علیصدر:جذب ۴ بازیکن مطرح و قهرمان شدن کار سختی نیست"
    1. علی مرادی گفت:

      چرا کلاس های آموزش تنیس روی میز در سطح حرفه ای در همدان وجود ندارد؟


    تازه ترین اخبار