امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۸:۳۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3435
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس‌روی میز فرزندان بهزیستی کشور  با قهرمانی تنیس‌باز استان بوشهر به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از اراک، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۶۲ ورزشکار از ۳۱ استان کشور در دو رده سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال در اراک برگزار شد، بعد…

    مسابقات تنیس‌روی میز فرزندان بهزیستی کشور  با قهرمانی تنیس‌باز استان بوشهر به کار خود پایان داد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از اراک، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۶۲ ورزشکار از ۳۱ استان کشور در دو رده سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال در اراک برگزار شد، بعد از ظهر امروز با قهرمانی زیور الهی از استان بوشهر در رده سنی بالای ۱۴ سال به کار خود پایان داد.
    در این رده سنی سمانه جعفری‌پور از کرمان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و معصومه ازلگینی از زنجان و سمیرا داوری از لرستان مشترکا در سکوی سوم ایستادند.
    در گروه سنی زیر ۱۴ سال؛ مریم خسروی از بوشهر اول شد، هانیه خوش‌نظر از کرمان در سکوی دوم ایستاد و آرزو عزیزی از زنجان و نیلوفر هومند مشترکا عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.
    مسابقات شنای ۵۰ متر آزاد رده سنی۱۸-۱۴ جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر نیز با قهرمانی شناگری از بوشهر پایان یافت.
    بر‌اساس این گزارش در این رقابت‌ها فائزه جعفری از بوشهر مقام اول را از آن خود کرد، افسانه خلیلیان از  خراسان رضوی دوم شد و پریسا صادقی از اصفهان مقام سوم را به خود اختصاص داد.
    جشنواره فرهنگی ورزشی کودکان و نوجوانان زیر پوشش بهزیستی کشور (فرزندان مهر) ویژه دختران از ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه در رشته‌های ورزشی شطرنج، فوتسال، آمادگی جسمانی، دو و میدانی و تنیس روی میز به میزبانی استان مرکزی در حال برگزاری است.
    مسابقات ورزشی پسران بهزیستی کشور نیز ۱۹ تا ۲۴ شهریور ماه جاری در اراک برگزار می‌شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "پایان مسابقات تنیس‌روی میز بهزیستی کشور (فرزندان مهر) دختران"
    تازه ترین اخبار