امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۲:۱۵  آخرین بروزرسانی : دی ۱۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34402
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به وجود رشته های مختلف ورزشی برای پایه های تحصیلی دانش اموزان گفت: کار مطالعاتی و کارشناسی برای پایه اول دبستان هم در حال انجام است که پس از تایید نهایی معرفی خواهد شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ…

    مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به وجود رشته های مختلف ورزشی برای پایه های تحصیلی دانش اموزان گفت: کار مطالعاتی و کارشناسی برای پایه اول دبستان هم در حال انجام است که پس از تایید نهایی معرفی خواهد شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حسین بابویی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا و در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه برای تمامی پایه های تحصیلی به جز اول دبستان رشته تخصصی ورزشی در نظر گرفته شده است، آیا برنامه ای برای دانش آموزان اول ابتدایی طراحی شده است یا خیر؟ گفت: برنامه های کارشناسی بر روی این موضوع در حال انجام است.

     

     

    وی افزود: پس از اینکه این موضوع نهایی و کارشناسان به جمع بندی نهایی برسند در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

     

     

    مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه فکر و ایده ای برای ورزش دانش آموزان اول دبستانی وجود دارد، تصریح کرد: کار مطالعاتی این موضوع در حال انجام است.

     

     

    به گزارش پانا، معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برای پایه های دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم دبستان آموزش رشته های تخصصی ورزشی را در دستور کار دارد و از سال آینده تحصیلی نیز آموزش رشته بسکتبال در پایه اول راهنمایی اجرایی خواهد شد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "معرفی رشته ورزشی مخصوص˝اول دبستانی‌ها˝پس از تایید نهایی"
    1. فریبا قوام زاده گفت:

      با سلام … با توجه به اینکه بهترین سن شروع تنیس روی میز ۶-۸ سال اعلام شده است …و تجربه جناب اقای حمیدی ریاست محترم هییت استان خراسان جنوبی که تمام مهد کودکهای شهر را با دادن میز تنیس روی میز با پایه های متغیر (۵۵سانتیمتر ۶۵ سانتیمتر و کامل )مجهز کردند از این رشته کم اسیب میتوانیم برای کلاس اولی ها هم استفاده کنیم و صد البته که کلاس ۵ ابتدایی خیلی دیر است (اقای نوشاد عالمیان ۱۲ سالگی در لیگ برتر ایران از گیلان بازی میکردند…

    2. وحید بهروزی گفت:

      با سلام

      جناب آقای علوی در صورت صلاحدید چنابعالی بعنوان کارشناسی خبره و دلسوز و مهربان که صاحب سایت وزین و مهم تنیس روی میز کشور هستید طی نامه ای که خواسته تمامی اهالی این رشته است با مستندات لازم به مسئولین ذی ربط آموزش وپرورش اعلام فرمایید که این رشته را از کلاس اول یا دوم در آموزش وپرورش راه اندازی نمایند چرا که متولی این رشته یعنی آقای رئیس فدراسیون همچنان در خواب خرگوشی هستند با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        احتراما،حدود دو سال پیش وقتی این پیشنهاد را دادیم منظور ما یک طرح فرمالیته همانند طرح جناب رئیس نبود!
        همانگونه که اطلاع دارید طی یک تحلیل در همین ارتباط اعلام کردیم که اگر قرار باشد یک دانش آموز در سن شش سالگی وارد دبستان گردد پس بنابراین در کلاس پنجم اگر هر سال قبول بشود در سن ۱۱ سالگی خواهد بود و این سن بدرد این رشته نمیخورد.
        متاسفانه جناب رئیس که تمام همکاران ایشان در آینده نگری سررشته ای ندارند وصرفا به زمان حال فکر میکردند که البته زمان حال هم تمام شد!
        در ارتباط با اینکه بنده را کارشناسی خبره لقب داده اید از شما بینهایت تشکر میکنم اما فکر میکنم این لقب قبلا به شخص دیگری داده شده است!
        این چند ماه هم خواهد گذشت اما یقین بدانید خانواده تنیس روی میز از این افراد نخواهد گذشت!
        افرادی که به بهانه های مختلف از قبیل کمک به پینگ پنگ حاضر به همکاری با این سیستم شدند واز قضا غیر پینگ پنگی هم نیستند خواهند ماند با این کارنامه سراسر بدی و چند گانگی و تزویر و منفعت از این رشته!
        این چند ماه بسیار سرنوشت ساز خواهد بود !
        با تشکر

    3. محمد ابراهیمیان گفت:

      با سلام ۰۰آقای علوی مثل اینکه آقایان در این کشور زندگی نمیکنند.چون دیگر چیزی بنام اول راهنمایی نداریم.لطفا پاراگراف آخر را بخوانید: به گزارش پانا، معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برای پایه های دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم دبستان آموزش رشته های تخصصی ورزشی را در دستور کار دارد و از سال آینده تحصیلی نیز آموزش رشته بسکتبال در پایه اول راهنمایی اجرایی خواهد شد.


    تازه ترین اخبار